#1 Skrevet April 30, 2004 Tåkelys/Blinklys Noen som vet om en får tåkelysene/blinklysene som er i frontfangeren på en Golf III som en hel innsats. Min bror mener å ha sett dette, og har lyst på slike. Men eg finner kun 2 eller 3 delte, der tåklys er for seg og blinklys for seg. Finnes det noen hele? Håper noen kan hjelpe! Er det forresten noen som har bilder av Hella sine 2 delte, med klarglass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2004 De lampene fra Hella er ikke tåkelys, de er "dagkjørelys" med 21 watt pære. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren De lampene fra Hella er ikke tåkelys, de er "dagkjørelys" med 21 watt pære. Ok! Har du bilder av disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2004 Satt og søkte på nettet , men greide ikke å finne noe bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2004 Her fant jeg endelig bilde, de såtr oppført hos Autospar som tåkelys, men er ikke dette. De ser bra ut, da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Her fant jeg endelig bilde, de såtr oppført hos Autospar som tåkelys, men er ikke dette. De ser bra ut, da. Er ikke de eg tenker på, skal være noen helt klare lykter fra Hella. Med helt blankt glass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2004 Opprinnelig postet av Stian Hjertås Tåkelys/Blinklys Noen som vet om en får tåkelysene/blinklysene som er i frontfangeren på en Golf III som en hel innsats. Min bror mener å ha sett dette, og har lyst på slike. Men eg finner kun 2 eller 3 delte, der tåklys er for seg og blinklys for seg. Finnes det noen hele? Er det forresten noen som har bilder av Hella sine 2 delte, med klarglass? Kan nesten påstå med 100% sikkerhet at det ikke finnes i hel innsats, da en ikke får til å montere dem i hullene da! Bilde av Hella lysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...