KAN jeg få problemer i EU kontroll med sota ruter foran B stolpe??

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Får lagt film på Passaten tirsdag fra Hurtigruta bilglass på Tiller i Trondheim. De legger 20% solgjennomtrenging på de 5 bak, og 40% foran B stolpen. Det jeg lurer på er om dette KAN skaffe meg problemer ved neste EU kontroll eller blir dette ikke gjort noe med/lagt merke til i en slik kontroll? Noen her med erfaringer på dette?

 

mvh

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du KAN selvfølgelig få problemer med dette da det er ulovlig!

 

Men det kommer helt ann på hvor og hvem som gjør dette!

 

 

Bruk gjerne søke funksjonen så finner du mange tråder om dette temaet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan få problemer med det ja, er jo ikkje lovligt..

Men eg har aldri hatt problemer med EU-kontroll å sotfilm forran B-stolpen.. Men så var det et lokalt værksted her i bygdå, så kanskje ser litt gjennom fingrene på sånne små ting..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok ikke giddet å stresse på å fjærne noe soting før en EU kontroll. Bare levert den inn og sett hva som skjedde. Hadde en 740 engang som jeg sotet lysere foran B-stolpen. Blei aldri kommentert på Eu-kontroll

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det blir trøbbel, er det jo bare å dra på skroten å plukke to orginalruter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.....

 

Da legger jeg kun 20% solgjennomslipp bak på de 5 rutene, så lar jeg være å legge foran B stolpen... Kan kjøre med det i sommer, så får jeg se om jeg legger på foran etterhvert...:)

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei har på min audi a4 tonede ruter fra Decor Cut i trondheim og va på biltilsynet igår på kontroll, dem sjekket rutene, så etter E-merke og sa at disse rutene er orginal så det er god kjent! har ganske lys da.. så hør med Decor Cut, trur det var den lyseste filmen di hadde lagt på den bilen jeg kjøpte!

 

Mvh

 

Mats Greger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har sota rutene foran b-stolpen med litt lysere film, det er vel 30 eller 35% det ser SÅ Mye bedre ut! også har jeg blitt enig med min VW forhandler om at de ikke skal bry seg om det på eukontroller og sånn.. (må man ha bilder av bilen sin på nett for å poste dem her?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) du kan se litt på vær meldingen å prøve å dra opp dit en dag når det er sol....da er det bare å kjøre med åpne vindu:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.