L.E.D. eller ikke L.E.D.? DET er spørsmålet

Hva skal jeg gjøre?  

46 stemmer

  1. 1. Hva skal jeg gjøre?

    • Behold lyktene, L.E.D. is the new bling!
      19
    • Kast dem! lexus dritt hører hjemme på jap-crap! (liker denne, men L.E.D. er jo tøfft da...)
      9
    • Behold lyktene, men lakker "speil" feltet i midten svart
      18


Anbefalte innlegg

Monterte akkurat LED lykter bak på Avanten, og er litt i tvil selv, liker ikke lexus look-a-like partiet midt på lyktene, men samtidig så er jo LED's ganske stilig da... Spørsmålet er bare om det stilige LED veier opp for det stygge med midtpartiet?: klø :

Synspunkter mottas med takk!

 

PS! Før noen sier noe, JA di orange pærene skal byttes ut....

LED1.jpg

LED2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykten var jo stilig den, men du kan jo få lakka midtpartiet i rød f.eks. Da blir lykta 1000 ganger fetere!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykten var jo stilig den, men du kan jo få lakka midtpartiet i rød f.eks. Da blir lykta 1000 ganger fetere!!

 

Det er det jeg også mener, men det er jo litt risky å splitte glasset på lyktene, så jeg vet ikke helt om jeg tør prøve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du lakker bare alt, så får du jevnere farge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns ikke de lysa så fæle ut, var faktisk litt stilige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns ikke de lysa så fæle ut, var faktisk litt stilige.

 

Enig med Per her. Var ikke så ille disse og synes ikke det var så mye "lexus" i de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig noen baklykter til B5 Avant som ser bra ut, og ikke minst blir dem enda penere med LED. Har du noen flere bilder av bilen med disse? Kanskje fra litt lengre avstand også?

 

Kanskje du kan fortelle litt om hvem som er produsenten av lampene osv. også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig noen baklykter til B5 Avant som ser bra ut, og ikke minst blir dem enda penere med LED. Har du noen flere bilder av bilen med disse? Kanskje fra litt lengre avstand også?

 

Kanskje du kan fortelle litt om hvem som er produsenten av lampene osv. også?

 

Kan ta noen bilder, men det må bli litt senere. Produsenten er FK Automotive

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig noen baklykter til B5 Avant som ser bra ut, og ikke minst blir dem enda penere med LED. Har du noen flere bilder av bilen med disse? Kanskje fra litt lengre avstand også?

 

Kanskje du kan fortelle litt om hvem som er produsenten av lampene osv. også?

 

som tidligere lovet, bilder:

rett bak LED.jpg

skrå bak venstre.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten legge ut bilder av min ny-ervervede S4 grill også :)

S4 Grill.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ettermarkeds leds har jeg ikke helt begynt å like enda, men disse var meget diskrete, så ja! behold dem!

 

Måtte lese siste alternativ... defintift nr 3,det blir snacks

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle ikke tilfeldigvis være noen som er gode på photoshop som vil ta på seg å "lakke" "lexus"feltet på lyktene halvmatt svart? da mener jeg alt utenom reflektorene, og på innsiden av det blanke glasset...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det ble finest med helrøde.

black1.jpg

red.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jeg enig i, men d blir neppe noe fint med mindre man får nøyaktig samme nyanse som på resten av lykta, derfor er jeg mere villig til å prøve svart.

Det er litt vanskelig å forklare hvordan lyktene ser ut, og enda vanskeligere å se på bilder, men jeg tror du hadde vert enig om du hadde sett lyktene i virkeligheten...det er rødt glass over alt, bortsett fra der hvor det er "lexus-look", der er det blankt glass...(om du skjønner)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å bruke rød lyktespray over hele lykta det...å lakkere det blanke svart vil ikke bli noe særlig tror jeg...pluss at du må herpe lykta for å komme til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du lakker bare alt, så får du jevnere farge.

 

Som jeg sa, da får du samme nyanse og, helrød er klart finest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns lyktene var fine slik som dem er.. litt diskret i fårhold til de lexus lyktene, pluss L.E.D er berre porr ! :P Hadde sikkert vert kult med ''speil'' delen lakkert raudt... Uansett.. Behold lyktene !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med fare for å virke negativ.:

synes det blir litt mye med de store runde lexus griene sammen med led`en..

synes ikke det passer sammen på samme lykt

hadde jeg hatt de ville jeg lakket det blanke feltet rødt for å få helheten til å flyte sammen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes Sindre sin versjon var fin...

 

Men de er fine som de er på nært hold, men ikke bra på avstand. Derfor ville jeg lakka hele rød...

 

Men def KULE...jeg er både fan av LED og Lexus jeg, bare de ser pene ut, og ikke så bling...og billig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.