#1 Skrevet Juni 11, 2006 Skifta til sommerdekk i dag.. Men den ene felgen hadde nok fått en trøkk i fjor, noe som har resultert i en sprekk på innsiden av felgen. Konsekvens er da at den kun holder på luften ca 1 døgn av gangen... Så .... Mitt spørsmål er: Hva slags felger har jeg?.... Det skulle ikke tilfeldigvis være noen som har en slik til salgs? Skal selge bilen i morgen.. så det haster litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2006 Hei! Du kan få dissa for 3000. Strøkene felger med gode dekk http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7744684 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2006 ta kontakt med meg på tlf 45678499 så kan vi se om vi ikke kan få fikset felgen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2006 Ble enig om ett lite fradrag ved salget... ellers takk for hjelpen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...