Hvor bør jeg kjøpe Xenonpære?

Anbefalte innlegg

Hvor er det billigst å kjøpe dette?

Det skal være til min Golf 4 2001 mod.

Er dette avhenging av bilmerke eller er en pære en pære?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Lyser pærene noe forskjellig etter hva slags merke det er?

Noen som har erfaringer med Biltema sine pærer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har erfaringer med dette?

Jeg sjekket Osram pære, denne kostet 1600 kr. Skal sjekke på Bilxtra om det er noe billigere der:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte mine i fra en på qxl jeg. han var i fra fredrikstad. Mener han tok 850,- pr. par.

De fungerer fint hos meg. men nå har ikke jeg noe og sammenligne med heller. var de første pærene jeg hadde/har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan virkelig anbefakde Dybvik Trading. Som hoved sakelig selges Xenon til alle typer biler + litt småttri. Veldig bra service som jeg har fått, rask levering og garanti på pærær.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har erfaringer med dette?

Jeg sjekket Osram pære, denne kostet 1600 kr. Skal sjekke på Bilxtra om det er noe billigere der:o

Du får Osram & Philips for rundt 40 - 50 euro /par, sjekk ebay.de (søk på D2S eller D2R).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Lyser pærene noe forskjellig etter hva slags merke det er?

Noen som har erfaringer med Biltema sine pærer?

Har Biltema pærer på Passaten og dei funker helt greit. Lyste mye betre enn dei gamle som jeg skiftet (den ene sluttet å virke). Lyset i dei gamle pærene var blitt nesten rosa i forhold til dei nye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.