Vanlige lyspærer som gir "xenon" lys??

Anbefalte innlegg

Jeg har en Touran Exlusive med bi xenon og har noen spørsmål i forbindelse med dette.

Xenon lyktene lyser blått/hvitt, men så har vi hellysene og parklysene og evt. tåkelysene, disse sitter det vanlige lyspærer i, er ikke sikker på hva typer, men disse lyser gult, dette ser kjipt ut spør du meg og derfor lurer jeg på om det går ann å få kjøpt pærer som lyser mer blått/hvitt, vet det finnes diverse pære typer som visstnok skal gi bedre lys og sånn, men har jo ikke testa dem, noen som har noen erfaringer?

 

mvh Frank Roger Los

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hella har ingenting lignende de da? kunne tenkt og dratt og kjøpt nå for jeg skal ha bilen på verksted for å utbedre div.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hella har lyspærer bluelight eller no, er dette no tess?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå sitter jeg her og irriterer meg over disse gule lysa på bilen min, og jeg kan jo såklart ringe hellanor og høre om deres pærer er no tess, men salgskåte som de sikkert er så lover de vel gull og grønne enger, uten at det gir den øsnkelige effekten kanskje? ingen som har erfaring med hella sine pærer eller lignende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøpte meg Phillips Blue vision pærer. Er ganske kvitt lys i dei. Er meget fornødd eg vertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde Pillips sine før, men de er ikke på langt nær så "xenon" som Höen sine. Jeg kan anbefale de Ørjan selger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.