#1 Skrevet Juni 12, 2006 Vurderer å gjøre noe med felgene mine, da jeg begynner å bli litt lei av dem. Er ute etter enten helsorte eller sort senter med blank kant. Kan noen av dere som er drevne med photoshop hjelpe meg der?? Et bilde dere kan bruke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2006 Her har du Black Center og All Black edition.. Enjoy: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2006 Vurderer å gjøre noe med felgene mine, da jeg begynner å bli litt lei av dem. Er ute etter enten helsorte eller sort senter med blank kant. Nå vil du sikker få mer effekt utav sort senter på en felg med bredere eiker, men det så faktisk ikke så galt ut det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2006 hehe..ja, du har et poeng der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2006 Hallvar foreslår: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2006 Har tenkt litt på Turbo Cup i 18" før ja, må vel til med adaptere da! Liker i grunnen best felger ala` BBS...Drømmer om Le Mans da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...