#1 Skrevet Juni 12, 2006 Legger inn en Audi A8 som er noe av det bedre jeg har sett selv om vi tar med alle Audi i alle tider... Iht den info jeg har er det Kahn RS X-diamond edition felger: VA: 9x21 / 255/30 21 HA: 10,5x21 / 285/30 21 Jeg mener Kahn selges av Pole Position hvis noen har råd og lyst... Kikk her hvis dere tør... http://www.projectkahn.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2006 Var veldig pene.... Men synes de var litt for like på TSW Kyalami....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2006 Nydelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2006 Meget pen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2006 1 ord = Rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2006 jeg tar felgene og ikke minst bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2006 OOOOOOOOOOOOH: eek : :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2006 Kanskje som bil nr.2 etter min:nana: NYDELIG.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2006 Var veldig pene....Men synes de var litt for like på TSW Kyalami....... De ligner litt, men nå liker jeg TSW Kyalami ganske godt, i hvertfall i forhold til hva TSW hosta ut av fabrikken sin før. Men synes ikke det gjør noe at de ligner litt, i den dimmen vil det likevel drøye litt før det dukker opp replika-felger eller at noen tror man har TSW-felgene. Sistnevnte litt kjipt når man har kjøpt felger til ca 2 månedslønninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 12, 2006 Tar glatt 2 av den der ja! En til jobb og en til søndagstur! :tilber: Eller muligens ikke..... (norske avgifter) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 12, 2006 Ikke så mye annet å si enn: "Oi! Dèt var lekkert!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 12, 2006 Ja dette er jo bare heeeelt rått!! Får se hvem som blir den første i klubben med 21" da??? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 12, 2006 Hehe, ja for all del! Hadde ikke vært meg i mot å hatt bil eller felger Veldig pent! De ligner litt, men nå liker jeg TSW Kyalami ganske godt, i hvertfall i forhold til hva TSW hosta ut av fabrikken sin før. Men synes ikke det gjør noe at de ligner litt, i den dimmen vil det likevel drøye litt før det dukker opp replika-felger eller at noen tror man har TSW-felgene. Sistnevnte litt kjipt når man har kjøpt felger til ca 2 månedslønninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 13, 2006 Var veldig pene....Men synes de var litt for like på TSW Kyalami....... Det var det første jeg tenkte på også faktisk, men for all del! :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 13, 2006 Ja dette er jo bare heeeelt rått!! Får se hvem som blir den første i klubben med 21" da??? TThomaz Nå er et jo opptil flere i klubben som allerede har putta på 22 tommere på T5'ene sine (Jons dekk og felg har i hvertfall pusha ut et sett og beholdt et selv), men blir spennende å se om noen kommer med 21 tommere i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 13, 2006 Men var den tøff/rå kun fordi det var 21 tommere....?? Synes ikke felgene var så voldsomt nyskapende akkurat da. Bilen var jo bare en helt "standard" A8 da. Skapte iallfall ikke noe voldsomt stort "ha begjær" hos meg den bilen og iallfall ikke felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 13, 2006 Er vel like kult fordi det er 21" som det er tøft med 10" bredde ... Smak og behag det der, men får snakke for min egen del når jeg sier at bilen, med den senken, de felgene og fargen ser kanonrå ut! Bør ikke være så nyskapende for min del så lenge dekk/felg/bil harmonerer, og det syns jeg så absolutt det gjør her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 13, 2006 Men var den tøff/rå kun fordi det var 21 tommere....?? Synes ikke felgene var så voldsomt nyskapende akkurat da. Bilen var jo bare en helt "standard" A8 da. Skapte iallfall ikke noe voldsomt stort "ha begjær" hos meg den bilen og iallfall ikke felgene. Når man vurderer bil, senking og hjula hver for seg, så er det ikkeno der som tilsier at dette skal være så gromt, men når man kombinerer dette og får en ny A8 slept helt ned med hjul som fyller ut skjermen både oppover og utover, så blir det gromt. Viser vel egentlig hvor lite man kan gjøre med en bil for å få et bra helhetsinntrykk. Kom med bilder av en bil du mener er mer nyskapende og kulere da, så skal vi sammenligne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 13, 2006 Men var den tøff/rå kun fordi det var 21 tommere....?? Synes ikke felgene var så voldsomt nyskapende akkurat da. Bilen var jo bare en helt "standard" A8 da. Skapte iallfall ikke noe voldsomt stort "ha begjær" hos meg den bilen og iallfall ikke felgene. Sier han som absolutt skal ha gamle Porsche eller BBS felger Er helt enig med Runar, skal ikke så mye til for å lage en helrå bil. Ser bare på gamlebilen hans, var ikke gjort så veldig mye med den heller, men alikevell er det fortsatt kanskje den peneste Passaten i landet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 13, 2006 Pent: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 13, 2006 Men var den tøff/rå kun fordi det var 21 tommere....?? Synes ikke felgene var så voldsomt nyskapende akkurat da. Bilen var jo bare en helt "standard" A8 da. Skapte iallfall ikke noe voldsomt stort "ha begjær" hos meg den bilen og iallfall ikke felgene. Samma her..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 13, 2006 Samma her..... Er ikke så viktig at alle må være enig med meg her, men jeg personlig mener at hvis man parkerte denne A8'en (som egentlig er gjort ganske lite med) ved siden av fullstylet Audi (f.eks A4 eller A6 med 10x19 rundt baut, full Rieger-styling, lyktelister, modifiserte luftinntak etc etc etc) så ville med stor sannsynlighet nabobilen til A8'en sett ut som en "handlevogn" nesten uansett. Er også delvis enig i at felgene ikke er de kuleste jeg har sett, men på denne bilen er de, etter min mening, 4 hakk kulere enn f.eks BBS LM i 10x20... Men smaken er som baken og bra er det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 14, 2006 Skal ikke si jeg er nyskapende selv.....men synes ikke en bil automatisk blir dødsrå fordi den har store felger......... Felgene likte jeg ikke noe særlig,men bilen ser ut som den kun er senket.......å det er jo sikkert dødsrått det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...