Anbefalte innlegg

Kjøpte røkfargede blinklys til min coupe på mekonomen i dag. Var mørkere enn jeg trodde, var så å si sorte. Passformen var bra, satt godt. :)

 

Edit: Glemte pris: 260kr for 2stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte røkfarget sideblinkers til vogna mi. De var til audi 80. De trengte litt lettere modifiseringer for og få til og passe men det var grunnet jeg kjøpte blinkers som ikke tilhørte den bilen jeg har.

 

De kjøpte jeg på Bilxtra og betalte 60,-pr glass og 15,-pr. pære

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de sorte fra mekonomen på min, funker helt fint. Lykta er helt nesten sort, men når det blinker ser de ut som vanlige, orange lys. I følge katalogen skal det være hella-lykter, men stod ikke ett pip om det på pakken de lå i. Kvaliteten var iallefall helt ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorte baklykter er lovligt trur eg ja, har det sjøl på min og har aldri hatt problemer me Biltilsynet, onkel blå eller på Eu kontroll..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge katalogen skal det være hella-lykter, men stod ikke ett pip om det på pakken de lå i.

 

På mine fulgte det med TÜV-godkjennelsespapirer, der stod det hella. Men kunne ikke se Hella-logoen på lyktene nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm. var på mekonomen i stavanger i dag.. de hadde ikke inne og kunne ikke skaffe sotede sideblink til bilen min:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått baklyktene nå.. fulgte med noen STYGGE røde reflekser som de mener jeg skal montere i bakfangeren.. er dette ett must for å få de godkjent? Noen som har erfaring med sotete baklykter og godkjenning hos biltilsynet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha på disse refleksene om du skal ha lampene i vognkortet. Grunnen er ganske enkelt den at det er påbudt å ha røde reflekser bak på bilen. Disse er normalt integrert i baklysa, men de nye baklysa dine har ikke rødt glass; de er hvite med svarte pigmenter. For å tilfredsstille kravene må derfor røde reflekser monteres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha på disse refleksene om du skal ha lampene i vognkortet. Grunnen er ganske enkelt den at det er påbudt å ha røde reflekser bak på bilen. Disse er normalt integrert i baklysa, men de nye baklysa dine har ikke rødt glass; de er hvite med svarte pigmenter. For å tilfredsstille kravene må derfor røde reflekser monteres.

det man gjør da er jo å montere de midlertidig når man skal på kontroll;)

 

Hvis det ikke finnes tüv skal de være e-merket..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man med tüv papirer til røde lykter som er kjøpt i utlandet? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger vel strengt tatt ikke det så lenge de er E-merket? (selv om mine også er det :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var mine lykter montert..

Better or Worse? : klø : (Skal prøve å få tatt noen bedre bilder, der bilen er VASKET!)

 

Før:

main_13215172384447ed9a5b679.jpg

 

Etter:

main_123227786244e5e37c7a971.jpg

main_191196780644e5e30a5ada1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.