#1 Skrevet Juni 12, 2006 Lokallagstreff igjen nå på Torsdag 15 juni. 19.00 bak Bunnpris Nidarvoll. Møt opp! Skal prøve å komme til riktig tid, har vakt den kvelden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2006 Da kan det hende jeg kommer med den ''nye'' bruksbilen..hehe. første gang på et lokallagstreff: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2006 Da kan det hende jeg kommer med den ''nye'' bruksbilen..hehe. første gang på et lokallagstreff: eek : Vi er ikke farlige. Velkommen skal du være. Kommer! Kanskje kjøre en liten runde og lufte bilene litt også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2006 Kommer en tur hvis A4'en klarer å frakte meg så langt Kommer han karen fra Tevo Dekk? (som jeg ikke husker hva heiter i farta ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2006 kanskje jeg også får kasta meg i bilen og møter opp bak bunnpris på torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2006 kanskje jeg også får hevet meg i bilen og møter opp bag bunnpris på torsdag Ja, så kan vi diskutere felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2006 Ja, så kan vi diskutere felger hehe. kanskje det ja. du får jo sett de da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2006 Kommer en tur hvis A4'en klarer å frakte meg så langt Kommer han karen fra Tevo Dekk? (som jeg ikke husker hva heiter i farta ) Simon kommer nok ikke siden han har kjørte hjem til Averøy i går. Jeg kommer heller ikke Er sikkert oppi braathallen og legger gulv slik at alle kan komme med bilene sine på treff i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 15, 2006 På treffet i kveld var det 7 stk med bil som møtte opp, pluss en som var innom. Han melder seg vel inn snart tenker jeg. Diskuterte litt med Smevik angående 24 juni, men det tas opp i den andre tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...