#1 Skrevet Juni 12, 2006 Hjelp Noen som er flinke med plate banking?? Mener på bil da? Får fronten min denne uken ..Og vil gjerne ha bort buen til VW merket i panseret mitt. Husker ikke hva han heter, men han var med på grillings på Kepler. Han høye som kjørte Golf 2 han er vel oppretter eller noe.. Trenger hjelp til dette. Kan rive i en pils eller to.. hehe Flott om noen kan hjelpe eller vet om noen som kan slikt. tlf nr mitt er 91 66 00 00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2006 BUMP som det så fint heter : bh : Mange som har lest her.. Ingen som vet noe? Får fronten min mest sannsynlig i morgen(onsdag) eller torsdag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2006 Du tenker nok på jon olav... jeg kan snakke med han... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2006 Du tenker nok på jon olav... jeg kan snakke med han... Ja takk Finner ingen som kan hjelpe meg med dette.. Får fronten min i morgen..så..tja.. vet ikke når det evnt kan skje noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2006 Hva er det du skal ha fikset i forbindelse med fronten??? Hva er det som er problemet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2006 Hva er det du skal ha fikset i forbindelse med fronten??? Hva er det som er problemet?? fikk du ikke mailen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2006 Ingen som vet om noen som kan hjelpe meg med dette?? Fikk fronten i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2006 Han jeg sveisa hos her i Larvik kan du jo bruke da, men da må du ut men litt cash, men absolutt verdt det!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 20, 2006 hey!! fått ordna deg,eller? jeg kunne jo ha hjulpet deg jeg,da! Thomas Helleråved nevnte deg,men jeg har hatt litt å gjøre om dagen.. jeg mangler ett ordentlig sveise apparat men har du det,skal vel jeg klare a banke litt på golf'n din,jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 21, 2006 hey!! fått ordna deg,eller? jeg kunne jo ha hjulpet deg jeg,da! Thomas Helleråved nevnte deg,men jeg har hatt litt å gjøre om dagen..jeg mangler ett ordentlig sveise apparat men har du det,skal vel jeg klare a banke litt på golf'n din,jeg.. Har faktisk funnet en som kan hjelpe meg, men hvis han svikter skal jeg ha deg i bakhodet.. Men vil ikke oppnå samme resultat som Thomas ( sjæfen ) fikk med sin sveising ass.. rust og faenskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 21, 2006 Har faktisk funnet en som kan hjelpe meg, men hvis han svikter skal jeg ha deg i bakhodet.. Men vil ikke oppnå samme resultat som Thomas ( sjæfen ) fikk med sin sveising ass.. rust og faenskap Skjønner jeg godt,det er altfor dyrt å lakkere til å få plunder etterpå.. det er ESSENSIELT viktig å gjøre GODT reint etter sveisinge,ellers så blir det groms under sparkelen,og det ruster som f#%n.. bare si fra,så skal jeg trå til.. gudd løkk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 21, 2006 For all det, få gjort det ordentlig ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...