Anbefalte innlegg

Hjelp

 

Noen som er flinke med plate banking?? Mener på bil da?

 

Får fronten min denne uken ..Og vil gjerne ha bort buen til VW merket i panseret mitt.

 

Husker ikke hva han heter, men han var med på grillings på Kepler. Han høye som kjørte Golf 2 : klø : han er vel oppretter eller noe..: klø :

 

Trenger hjelp til dette. Kan rive i en pils eller to.. hehe : rock :

 

Flott om noen kan hjelpe eller vet om noen som kan slikt.

 

tlf nr mitt er 91 66 00 00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMP som det så fint heter : bh : : bh :

 

Mange som har lest her.. Ingen som vet noe? Får fronten min mest sannsynlig i morgen(onsdag) eller torsdag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tenker nok på jon olav... jeg kan snakke med han...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tenker nok på jon olav... jeg kan snakke med han...

 

Ja takk :) Finner ingen som kan hjelpe meg med dette.. Får fronten min i morgen..så..tja.. vet ikke når det evnt kan skje noe.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det du skal ha fikset i forbindelse med fronten???

 

Hva er det som er problemet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det du skal ha fikset i forbindelse med fronten???

 

Hva er det som er problemet??

fikk du ikke mailen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet om noen som kan hjelpe meg med dette??

Fikk fronten i dag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han jeg sveisa hos her i Larvik kan du jo bruke da, men da må du ut men litt cash, men absolutt verdt det!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : hey!! fått ordna deg,eller? jeg kunne jo ha hjulpet deg jeg,da! Thomas Helleråved nevnte deg,men jeg har hatt litt å gjøre om dagen..

jeg mangler ett ordentlig sveise apparat men har du det,skal vel jeg klare a banke litt på golf'n din,jeg..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : hey!! fått ordna deg,eller? jeg kunne jo ha hjulpet deg jeg,da! Thomas Helleråved nevnte deg,men jeg har hatt litt å gjøre om dagen..

jeg mangler ett ordentlig sveise apparat men har du det,skal vel jeg klare a banke litt på golf'n din,jeg..:P

 

Har faktisk funnet en som kan hjelpe meg, men hvis han svikter skal jeg ha deg i bakhodet..

 

Men vil ikke oppnå samme resultat som Thomas ( sjæfen ) fikk med sin sveising ass.. rust og faenskap

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har faktisk funnet en som kan hjelpe meg, men hvis han svikter skal jeg ha deg i bakhodet..

 

Men vil ikke oppnå samme resultat som Thomas ( sjæfen ) fikk med sin sveising ass.. rust og faenskap

 

Skjønner jeg godt,det er altfor dyrt å lakkere til å få plunder etterpå..

det er ESSENSIELT viktig å gjøre GODT : eek : reint etter sveisinge,ellers så blir det groms under sparkelen,og det ruster som f#%n..

bare si fra,så skal jeg trå til.. gudd løkk!!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For all det, få gjort det ordentlig ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.