Clutch problemer på Audi A4`97

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte istad, ikke noe råkjøring eller noe..

så kjører jeg inn på et boligfelt, girer fra 3 til 2 gir, merker at den er litt tråkk å få i gir, og at den pluttselig bare tar på de 3 innerste cm av pedalen, kjører ca. 70m til og parkerer i en gårdsplass og etter det hadde jeg ikke clutch i hele tatt : eek :

Pedalen var helt slapp ikke noe motstand, og hvis jeg tråkka den inn så ble den inne helt av seg selv..

tok den ut med hånda og dytta den forsiktig innover igjen, plutselig så forsvant pedalen i bånn.. helt av seg selv.. : bråk :

Rikte til Viking etterhvert, han mente på at det var "pumpa" som hadde gått, vil det si at det er hydraulisk clutch på bilen min? : rolleyes

Er det noe andre som kan ha peiling på hva dette kan være og evnt. hvor mye det vil koste meg :confused:

 

mvh Joachim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ser alt ut til å ordne seg, de på Dahles i halden sa at clutch pumpa var gåen, det er bestillt og kommer i morgen, Pris for alt: 2.500kr.

 

takker for alle svar :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror sannelig det kan være at clutchpumpa di har tatt kvelden. Ja du har hydraulisk clutch. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.