Naviplate.. Avic x1bt - HJELP

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg her, lånte bort navi platen min til en kompis og han klarte og ripe den såpass opp att den ikke funker lenger..

Så gikk jeg tom for strøm her om dagen så ble jo sevsagt hele spilleren restartet, og ingen ting funker lenger :(

 

Noen som har samme spilleren som kunne tenke seg og kopiert platen og sendt den til meg ?:)

 

Da ville jeg vært svært takknemlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker det ikke med sånn "fjerne stripe kit" da? :P Vet at dette har funket på noen av mine tidligere cdplater :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker det ikke med sånn "fjerne stripe kit" da? :P Vet at dette har funket på noen av mine tidligere cdplater :)

 

Nei tviler på det, er såpass grove riper at ikke n gang pcn klarer og lese plata...

 

Ingen som kan hjelpe her???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt ingen som kan Hjelpe meg her??: rolleyes

 

: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt ingen som kan Hjelpe meg her??: rolleyes

 

: gråter :

Hvilket system bruker denne Pioneer-enheten din? Tele Atlas? Er det bare kartene du trenger, eller må du ha denne spesielle original-CD/DVD'en fra Pioneer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke få tak i ny plate der du kjøpte den da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det somer problemet er aten ny plate koster 3000kroner. Så da er det litt billigere og få den kopiert..

Det er snakk om den plate en med kart over europa, inneholder vell også disse målerne og dette som kommer opp på displayen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei!

 

Eg har orginal cd! eg skal prøve å kopiere den eg! skal gi deg tilbakemld innen et par dager:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei!

 

Eg har orginal cd! eg skal prøve å kopiere den eg! skal gi deg tilbakemld innen et par dager:)

 

Supert, Tusen takkk :):):):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.