#1 Skrevet Juni 12, 2006 jeg har etter en tur på hytta hatt et lite problem med min ABS, eller for å si det slik; den fungerer ikke hvis jeg har forstått det riktig så kan man få noen info ved å koble til en VAG-COM men dette har da seff ikke jeg.. jeg vet at det var noen som slo oppi bilen min når jeg kjørte på grusveien opp til hytta, og jeg mistenker at det har noe med det å gjøre. bilen det gjelder er en Corrado G60. All hjelp tas imot med åpne armer. MVH Meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2006 På hvert nav sitter det et hjul med en sensor og kontakt på. Pleier å sette seg dritt i det hjulet. Eller så er det ikke uvanlig at kontakten med føler på som går inn på hjulet må byttes på Corrado. Dårlig kontakt eller att den rett og slett knekker i plastiken. Du kan bruke diagnose programmet, men lønner seg å legge seg på kne og se over alle hjula nøye også. Feilen kan jo være ganske åpenbar. På min knakk føleren rett av, av en eller annen grun. Det var hvertfal lett å se hva som var feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2006 hmm.. jeg får se om jeg ikke har en tur til under bilen da men er det noen som har en VAG-Com som kan hjelpe meg med å finne feilen. får ikke gjort noe før til helgen grunnet reisejobb. MVH Tom Bakkerud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2006 Kan også prøve å få målt følerene å se at de har ca samme verdi. Slik fant jeg ut hvilken som var deffekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2006 Kan også prøve å få målt følerene å se at de har ca samme verdi. Slik fant jeg ut hvilken som var deffekt. det er klart jeg kan gjøre da har jeg hvertfall noe jeg kan prøve til helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...