#1 Skrevet Juni 13, 2006 Hallo! Ny og fersk VW-Audi Club medlem her. Har kjøpt/importert meg en Audi A6 for noen dager siden. Vurderer å kjøpe 19" eller 20" felger. Bilen skal selvfølgelig senkes, KW Inox Var.2 kjøpt: rock : . Noen som vil anbefale noe, dekk, profil ? Skal bruke MAX 20000kr på felger m.dekk. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2006 Hallo! Ny og fersk VW-Audi Club medlem her. Har kjøpt/importert meg en Audi A6 for noen dager siden. Vurderer å kjøpe 19" eller 20" felger. Bilen skal selvfølgelig senkes, KW Inox Var.2 kjøpt: rock : . Noen som vil anbefale noe, dekk, profil ? Skal bruke MAX 20000kr på felger m.dekk. Takk Skal jo selge min ehjul, kansje det hadde vært noe sjekk PM martin@vwbus.no martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2006 Skal jo selge min ehjul, kansje det hadde vært noe sjekk PM martin@vwbus.no martin Er det du som har den bussen stående på Kaldbakken? FEEEETE hjul iaf! / Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2006 Hallo! Ny og fersk VW-Audi Club medlem her. Har kjøpt/importert meg en Audi A6 for noen dager siden. Vurderer å kjøpe 19" eller 20" felger. Bilen skal selvfølgelig senkes, KW Inox Var.2 kjøpt: rock : . Noen som vil anbefale noe, dekk, profil ? Skal bruke MAX 20000kr på felger m.dekk. Takk Mitt valg ville rett og slett være RS6 replikahjul med noen GODE dekk. JA, så er det kanskje endel som har de fra før, men dæven døtte de kler 4B! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2006 Er det du som har den bussen stående på Kaldbakken?FEEEETE hjul iaf! / Lasse Jepp OZ Opera er knallfine. Ettersom jeg husker er dette 8,5x20 ET40 (eller var det 35) foran og 9,5x20 ET43 bak. Dekkene på "bussen" (245/30 og 285/25?) er kanskje litt store på A6'en din, men går jo alltids an å teste å se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...