Bygge om til elvindu foran i coupe. Hva passer?

Anbefalte innlegg

Kan jeg bruke motor og skinner fra en 90 sedan? eller må det være coupe deler?

Begynner å haste med å få tak i..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er mulig motoren fra 90 sedan funker men ramma & wiren må du nok ha fra en coupe eller cab for at den skal bli stor- langnok. Like greit å handle hele sulamitten fra en coupe når du først er igang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, finner ingen coupe delebiler for tiden. så sliter litt :\

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, finner ingen coupe delebiler for tiden. så sliter litt :\

 

Står en på hugger'n på Malvik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en på hugger'n på Malvik :)

 

åh, hmm :D nr. dit? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det er elvinduer på denne? Søkte etter dører men sto ikke noe om at det var elvindu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

99% sikker på at det var el. vinduer. En 20v Quattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

99% sikker på at det var el. vinduer. En 20v Quattro.

 

okei, får ringe dem i morra å høre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vindusheisen i førerdøra på den står i min ivertfall : vinke : mulig de har passasjerdør fortsatt. tok 800,- med ramma & skruene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vindusheisen i førerdøra på den står i min ivertfall : vinke : mulig de har passasjerdør fortsatt. tok 800,- med ramma & skruene.

 

æsj, din ... :P 800kr er jo ganske rimelig synes no jeg. Vel, jeg trenger begge. så da blir det vel bare på leitinga igjen da :\

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket intreør er det i denne bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ivertfall komplett sort el-skinn i god stand. Men må vel kanskje nevnes at de begynnte å hugge den i slutten av desember så om det fortsatt er komplett er vel ikke så sikkert :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ivertfall komplett sort el-skinn i god stand. Men må vel kanskje nevnes at de begynnte å hugge den i slutten av desember så om det fortsatt er komplett er vel ikke så sikkert :rolleye:

 

æsj, skulle hatt deler av bakseteryggen. Når jeg kjøpte meg skinnintreør fikk jeg ikke med de ytterste putene på sideryggen. Tenkte å finne noen som var i stoff som jeg kan levere på omtrekking. Men finner jo ikke det heller :\

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ivertfall komplett sort el-skinn i god stand. Men må vel kanskje nevnes at de begynnte å hugge den i slutten av desember så om det fortsatt er komplett er vel ikke så sikkert :rolleye:

 

Da er det en annen bil du snakker om. Denne har velour interiør og begge dørene var intakt på tirsdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det en annen bil du snakker om. Denne har velour interiør og begge dørene var intakt på tirsdag :)

 

de har vel ikke oppe på lørdager, så får ringe å høre i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

99% sikker på at det var el. vinduer. En 20v Quattro.

 

Var vel coupe? Når jeg søker etter deler er det bare en "2D Høyre"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da har jeg vært på malvik å plukka ut 2stk elvindu :) 1200kr

 

Hvordan funker disse? Er 2 ledninger ut fra motoren. Er det en pluss for hver vei den skal gå. Altså at den jorder via karosseriet. Eller må pluss og minus snues for at den skal bytte vei, slik at de to bytter på å hver pluss og minus?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.