Anbefalte innlegg

Hei godfolk!

 

Jeg har letet lenge etter ny interiør til bilen min. Jeg vil ha krom interiør. Men har lenge hatt problemer med å finne dem. Finner bare sånn klistremerke stasj og det vil jeg ikke ha.

 

Vet dere om noe?

 

Ellers tenker jeg å bare ta ut all tre interiør og legge dem på bakken å spraye dem med kromspray eller sølvspray.. Virker det som en teit ide? Vil det fungere?

 

Kom med all deres mening, :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også tenkt tanken på å lakke tre listene ( båtinteriøret ) mine. Vil tro det kan funke hvis man pusser de ordentlig og bruker skikkelig grunning først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må pusse godt ned.. Viss det er plastikk (noe det sikkert er) må du grunne med en sånn plastikk-grunner.. Sitter mye bedre en "vanlig" grunning.. deretter er det bare å spraye over med lakk...... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat som forøvrig er medlem her har A4 der alt av lister og slikt innvendig er lakka med grå\sølv farge, kjempe smooth!!

 

OT, Kim Roar: Var det deg jeg så snurten av i dag når jeg var innom Nomek med noen alu-rør i 3 tia i dag, du satt ved en av de første maskinene du kommer til etter du kommer inn porten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.