#1 Skrevet Juni 13, 2006 Hei godfolk! Jeg har letet lenge etter ny interiør til bilen min. Jeg vil ha krom interiør. Men har lenge hatt problemer med å finne dem. Finner bare sånn klistremerke stasj og det vil jeg ikke ha. Vet dere om noe? Ellers tenker jeg å bare ta ut all tre interiør og legge dem på bakken å spraye dem med kromspray eller sølvspray.. Virker det som en teit ide? Vil det fungere? Kom med all deres mening, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2006 Har også tenkt tanken på å lakke tre listene ( båtinteriøret ) mine. Vil tro det kan funke hvis man pusser de ordentlig og bruker skikkelig grunning først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2006 Må pusse godt ned.. Viss det er plastikk (noe det sikkert er) må du grunne med en sånn plastikk-grunner.. Sitter mye bedre en "vanlig" grunning.. deretter er det bare å spraye over med lakk...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2006 En kamerat som forøvrig er medlem her har A4 der alt av lister og slikt innvendig er lakka med grå\sølv farge, kjempe smooth!! OT, Kim Roar: Var det deg jeg så snurten av i dag når jeg var innom Nomek med noen alu-rør i 3 tia i dag, du satt ved en av de første maskinene du kommer til etter du kommer inn porten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...