Golf GTI pedaler til Touran????

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på Golf GTI pedaler til min touran, har vært og sjekka hos min vw forhandler.. brems og clutch skulle være lik, men gassen torde de ikke gå god for.. er det noen som har prøvd lignende eller vet noe om dette?

mvh frank r. los

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er så inn i granskauen ræva på tysk!! men dette ser da ut til å være original VW vare dette??????

har nemlig vært og sjekka men han torde ikke gå god for at gasspedalen passet... og jeg har lite lyst og kaste 1350 spenn i noe som ikke passer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om så sa Trond Wiggo Grøvdal her på forumet at han måtte modifisere den han satte i Touranen sin. Tror han skiftet dekselet. Send en PM til han du. Er ikke sikker på om det er akkurat denne han bestilte, men på linken jeg refererte til står det iallefall at den skal passe til Touran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen av disse bilene har vel gasswire. Derfor er det ikke sikkert at den elektroniske delen av pedalen passer om hverandre. At man kanskje kan bruke selve pedalen/plata fra gti og modifisere den til å passe på touran pedalen er mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går i hvertfall rett inn i A3 8P. Det er bare kappene som kommer på Clutch og brems, mens på gassen er det komplett pedal med elektronikk og det hele. Det er bare Plug'n Play.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gasspedalen passer IKKE på da den er annerledes utformet fester etc.. MEN alt går jo å modifiseres ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, hører rykter om du har dette på din bil.. har du bestillt originalt sett ifra VW eller har du bestillt ifra tyskland via ebay.de? var det vanskelig å få gassen til og passe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.