#1 Skrevet Juni 13, 2006 Noen som har peil på hvordan man fjerner VW-merket på bakluka? Har en Golf IV. Er det skrudd eller lima? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2006 Det er limt. Bruk tanntråd til å løsne merket og bruk sitrusspray til å fjerne limrestene. Det kan være lurt å polere/vokse feltet der merket har sittet etterpå. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2006 Jeg fjernet de små bokstavene med fiskesene og det funka fett, men fikk ikka av det store merket i midten, er dette limt også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2006 Kun limt ja, sitter litt godt. Men det går litt innover da så det vil ikke se noe bedre ut værtfall om du ikke har tenkt å ha på noe anna.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2006 Det blir også to åpne hull etter merket, som du da evt må tette for å unngå unødvendig fukt innvendig i luka. men hvis du ikke har tenkt å modifisere bakluka noe så tror jeg at jeg hadde latt være å fjerne det runde vw emblemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2006 Det blir også to åpne hull etter merket, som du da evt må tette for å unngå unødvendig fukt innvendig i luka. men hvis du ikke har tenkt å modifisere bakluka noe så tror jeg at jeg hadde latt være å fjerne det runde vw emblemet. Kor de hulla er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2006 Var ingen hull når jeg fjerne mitt emblem, men det er en fordypning i bakluka så jeg ville nok sparkla det igjen om du ikke har tenkt å ha noe der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2006 Takk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2006 Ett spørsmål til dette, på Boraen min er det slik at man kan stikke nøklen inn i emblemet og låse opp fra bakluka, hvordan fjerner man dette da? Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2006 Fjerner det,sveiser igjen hullet,sparkler å pusser litt så lakker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 18, 2006 Sitrusspay hvor kjøper man det tro?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 18, 2006 fåes kjøpt på nærmeste bilrekvisitabutikk f.eks mekonmen biltema osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 18, 2006 Fjerner det,sveiser igjen hullet,sparkler å pusser litt så lakker Da mister jeg muligheten til å bruke låsen som sitter der da men... Planen er å kun ta ut emblemet å lakke det.. Har en liten plan om å lakkere noe smådetaljer rundt om kring på bilen amma... Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 18, 2006 fåes kjøpt på nærmeste bilrekvisitabutikk f.eks mekonmen biltema osv Da drar eg og handler det... Takkk Takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 18, 2006 Da mister jeg muligheten til å bruke låsen som sitter der da men... Planen er å kun ta ut emblemet å lakke det..Har en liten plan om å lakkere noe smådetaljer rundt om kring på bilen amma... Chr Skal du bare ha av merket, så lakke det å lime det på igjen? isåfall så er vel det bare å ta ei tynn sen eller noe å dra av limen på baksiden å gjør reint med sitrusrens så lime det på igjen når du har lakket. usikker på om det er noe form for festing på bora uten om limen så det kan ikke jeg svare 100% sikkert på. Men møller har sikkert bilde av festinga så du kan jo prøve å høre med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 18, 2006 Skal du bare ha av merket, så lakke det å lime det på igjen? isåfall så er vel det bare å ta ei tynn sen eller noe å dra av limen på baksiden å gjør reint med sitrusrens så lime det på igjen når du har lakket. usikker på om det er noe form for festing på bora uten om limen så det kan ikke jeg svare 100% sikkert på. Men møller har sikkert bilde av festinga så du kan jo prøve å høre med de. Slik ser det ut på Bora: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 18, 2006 Prøv å ta av dekselet som er på innsida av luka å se om noe er skrud i selve merket.. om ikke du ser noe der så er det sikkert bare limt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...