Bakrutesenker A100 C4, blir det dumt???

Anbefalte innlegg

La inn eit bud på 7,5 euro på ein bakrutesenker på ebay. Og eg vant faktisk budrunden med det budet. Men så trenge eg hjelp av dåken til å bestemma om eg skal ha den på min bil. Har ein Audi 100 C4 sedan svart metallic, den er ganske orginal men har skifta ut alt av oransje blinklys med kvitt framme, rødt bak og satt på S4 refleksplate bak. Kommer snart eit par S4 hovedlykter på og. Det eg lure på er om det vil sjå dumt ut med bakrutesenker på ein bil uten mykje styling? Kom med synspunkter, trenger råd.:)

 

Eit spørsmål til, viss eg eingang skal ta den av er det muligt å få den av og få vekk limet? Går det med sitrusrens?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på. En bakrute senker er jo ikke akuratt noe blikk fang så tviler på at det kommer til å se så dumt ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er fint uansett eg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde egentligt tenkt å sella den vidare men etter eg prøvde den på så blei eg frelst. Då blir det lakking snart då:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis vi snakker sånn flat spoiler øverst i bakruta, så tror JEG det blir merkelig på en ellers ganske standard 4A...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har planar om å styla littegrann på den, senk, felgar og litt smått utpå så den bli ikkje heilt orginal når det er fiksa på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.