Vestfold: Gocart kjøring andebu AVLYST P.G.A for dårlig interesse

Anbefalte innlegg

Heisann heisann folkens....

Nå vet jeg ikke hvordan aktiviteten ideres lokallag er iforhold til telemark... Men tidligere ivinter var det snakk om og prøve og få til en gocart dag med dere(?!)

Lurte da på hvordan interessen deres var på og prøve og få til noe slikt med telemark lokallag?

Og da eventuelt prøve og kombinere dette med et felles lokallagsmøte på en pizzashappe inærheten som vi da kan ta opp treffene som kommer fremover nå og slik at vi kan bli kjent med dere!

Håper dere kan gi tilbakemeldinger på denne tråden. Tidspunkt og slikt kan vi bli enige om ved en senere anledning så sant det er folk som har lyst!

tråd hos telemark lokallag

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=495031#post495031

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg diskutert med lederen før og tatt opp på møtet, men ingen ville vel ta ansvar for dette. Men siden den gang har vi jo fått flere medlemmer så om noen melder seg så hadde det vært knall.

Andreas S. hadde jo kontakt med en kar der oppe ang cup. Kanskje han vil ta seg av det nå som han er tilbake i riktig fylke? Eller hva Andreas?

Jeg melder meg litt ut av go kart biten i første om gang... Har litt for liten tid til akkurat det nå og fremover.

Mvh

Vestfold Høvdingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre utleie-motorklipper er dødens kjedelig. Sikker på at jeg får bedre rundetider med den gamle tråbilen min. Ket-Car :D

Men, får jeg tid så kommer jeg nok oppom for å møte folket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre utleie-motorklipper er dødens kjedelig. Sikker på at jeg får bedre rundetider med den gamle tråbilen min. Ket-Car :D

Men, får jeg tid så kommer jeg nok oppom for å møte folket.

Dette her er kun et forslag! Vis du/dere har noe annet forslag til aktivitet så spytt ut!

Vi gjør dette for og prøve og bli kjent med dere som Vestfold lokallag Vis dette ikke er noe for dere så si ifra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes dette høres artig ut... : rock :

Så jeg stiller nok når det blir kjøring, hvis det passer da, og sikkert jon olav oxo...

Bra at noen drar igang litt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her er kun et forslag! Vis du/dere har noe annet forslag til aktivitet så spytt ut!

Vi gjør dette for og prøve og bli kjent med dere som Vestfold lokallag Vis dette ikke er noe for dere så si ifra!

Ideén er bra den. Det jeg mente, var at utleiekarter pleier å gå skikkelig dårlig. Får ikke lagt dem breit engang :P

Den sosiale delen av treffet er knall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med uansett jeg.. så lenge jeg er hjemme :S har den forbanna turnus'en min...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med. Helt klart: rock : Go-Kart er moro det : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er godt og høre at interessen begynner og dra seg opp her!! Interessen i telemark lokallag har faktisk også dratt seg på!

Men jeg vet ikke hvordan folket vil at vi skal gjøre det.... Skal vi bare prøve og sette en dato også høre hvordan det går for den datoen?

Er dere interessert i og kombinere detta med et felles lokallagsmøte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt sugen, men i forhold til tidligere annonseringer om at jeg stiller så tar jeg forbehold om at jeg stiller så framst jeg ikke er på jobb! :rolleye:

Har 3 jobber så timinga stemmer sjelden.. Er iallefall ikke viljen det står på.. : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult med go cart!! er med jeg,kan ikke gå glipp av enda en mulighet til å kjøre fra Thomas Helleråved!!:nana:

bra at med litt sosiale greier!:klapp:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har interessen starta og kommet tett opp mot 14stk totalt med telemark lokallag. Da vis vi blir noe idet tallet der kan dette jo være gjennomførbart!

Iløpet av dagen så kommer jeg med forslag på 2datoer og håper en av datoene vil passe for flesteparten:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da prøver vi.... Vi vil nå prøve og gjennomføre et sosialt samvær sammen med Vestfold lokallag og Telemark lokallag. Vi vil da prøve og få gjennomført en liten go-cart cup på utebanen i Larvik. Og da etter denne turneringen slå oss ned på en lokal pizza shappe el lignende og ta et felles lokallagsmøte eller hva man skal kalle det....

Jeg håper at dette kan være aktuelt for flest mulig og kan se det sosiale idet med og møte nye mennesker med samme interesser som deg selv.

Jeg vil nå komme med forslag for 2 datoer. De som melder sin interesse for og være med på dette gir respons på enten på denne tråden eller sender meg en PM vis de syntes det er lettere: flau : De vil da bli ført opp på dagen de har gitt interesse for og har mulighet for for da og lettere kunne se hvor mange vi er.

LES NY POST

Jeg håper nå på mest mulig respons fra folket slik at dette kan bli gjennomførbart.

For og kunne gjennomføre en cup må vi nesten ha minst 6 personer fra hvert lokallag. vis dette ikke blir mulig får vi heller droppe sakene: klø : Men det blir vell ikke noe problem vell og stille opp med litt interesse for lokallaget sitt?: flau :

Vi må nesten sette en frist på dette også. Vis vi sier da 28 JUNI er SISTE mulighet for og melde sin interesse. Vis vi da ved den datoen har god respons og ser dette er gjennomførbart så tar jeg videre kontakt med larvik gocart bane og forhører meg på litt pakkepriser og starter og planlegge litt oppsett. Men det tar vi etterhvert.

Håper virkelig på og få litt respons her. Vis noen er intrs. i og bare møte opp på et eventuelt møte etterpå og ikke vil være med på kjøring så er det også lov men si ifra!

Ved eventuelle spørsmål kan jeg nåes enten via PM eller msn.

MVH

Lars Erik Johannessen

Telemark Lokallag

msn: lerk@utepils.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utebanen i Larvik? Hvis det er Hovland du sikter til tror jeg den er lagt ned og gravd opp...(skal bli hus der etter det jeg vet).

Vestfold lokallag har kjørt på den nye banen i Andebu. (Andeby)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utebanen i Larvik? Hvis det er Hovland du sikter til tror jeg den er lagt ned og gravd opp...(skal bli hus der etter det jeg vet).

Vestfold lokallag har kjørt på den nye banen i Andebu. (Andeby)

jasså ja..... Får nesten ta en telefon og forhøre meg da gitt.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uansett er jeg klar søndag 9.juli :P siste dagen min hjemme : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter og ha sjekket opp litt så er larvik go-cart lagt ned:o Så det betyr da at kjøringen vil bli flyttet til Vestby Gokartutleie Andebu.

Videre her så står det på siden demmes at det IKKE kjøres gocart på søndager!!

Så det betyr da at vi må bytte dato også!

Så da setter jeg opp 2 nye datoer for når dette kan gjøres.

Fredag 7 juli (åpent 17.00-20.00)

Lars Erik Johannessen Telemark Lokallag

Jan Richard Hansen Telemark Lokallag

Kjetil Bjørntvedt Telemark Lokallag

Andreas Skotner Vestfold Lokallag

Fredrik Davidsen Vestfold Lokallag

Ben Øye Vestfold Lokallag

Thomas B Helleve Vestfold Lokallag

Kjartan Aastvedt Vestfold Lokallag

Lørdag 22 Juli (åpent 14.00-18.00)

Lars Erik Johannessen Telemark Lokallag

Ruben Hodnekvam Telemark Lokallag

Jan Richard Hansen Telemark Lokallag

Heine Matre Telemark Lokallag

Andreas Skotner Vestfold Lokallag

Thomas B Helleve Vestfold Lokallag

Ja, det ble mye fram og tilbake her nå! Så for dere medlemer i Telemark så blir dette noe lengre og kjøre for oss (andebu) men vis dette blir velykket så tar vi og inviterer Vestfold til gocart banen i Skien senere til høsten eller lign.!

Så da sier jeg som sagt tidligere også, enten svar her på tråden eller send meg PM om du vil være med på dette samt hvem dag(er)

Håper dette kan bli gjennomført!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er selvfølgelig med i og med at jeg bor ved siden av gocart-banen. Skal snuse litt rundt hvordan det ligger ann med cup-greiene og prøve å ta tak igjen i dette hvis det er samme folkene der enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er selvfølgelig med i og med at jeg bor ved siden av gocart-banen. Skal snuse litt rundt hvordan det ligger ann med cup-greiene og prøve å ta tak igjen i dette hvis det er samme folkene der enda.

Da skriver jeg deg opp på dagene jeg Andreas.

Vis du kan høre om hvordan det er med det så hadde det vært fint... Du har kanskje noen kjente der? Du kan si ifra til meg etterhvert som du eventuelt har funnet ut noe. Jeg ringer de til uka etter jeg har hørt litt på responsen her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig...BRA!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. okei... da er jeg klar på fredag 7.juli istedenfor :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen her nå da Vestfold Lokallag! Gi litt respons her og få dette til!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rekker akkurat å slutte på jobb og komme meg til andebu denne dagen.. 22 juli jobber jeg til 16.30..

Så jeg er klar for 7.. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan begge dagene.... Skriv meg opp da...: vinke :

Klar for litt carting: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.