#1 Skrevet Juni 13, 2006 Hei!! En kompis av meg har en A6 1,8tq 2001mod.. Airbag lyset er kommet og tydeligvis for å bli... Noen som vet hva som kan være galt?? Håper noen har vært borti dette før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2006 Vist der er airbag i seta så bruker kontakten der å kødde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2006 Vist der er airbag i seta så bruker kontakten der å kødde.. Skal sjekke me han om han har det.. Han hadde airbag i setene, så han har fådd beskjed om å sjekke det.. Er det noe som må slettes etter å ha fiksa kontaktene??(feilkoder eller noe sånt) eller forsvinner lyset med en gang vist det funker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2006 Lampa lyser helt til den blir sletta med vag-com, selv om feilen er fiksa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2006 Lampa lyser helt til den blir sletta med vag-com, selv om feilen er fiksa. okei.. Takker fro alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2006 Klipp vekk den dumme gule kontakta. Skjøt kablene med skikkelige kabelsko/tønneskjøter, slett feil med diagnoseapparat, problem løst helt til setet evt. skal ut av bilen for et eller annet. Gjør det sånn på jobben og det har virket bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2007 Fungerer ikke airbagene når lyset lyser? smarte meg skulle støvsuge under setene i dag å for å få det skikkeligt så skrudde eg ut setene. så nå lyser jo lyset: bh : og ny eiger kommer å henter bilen i morgen å eg har ingen mulighet til å få slettet lyset til da derfor lurer eg litt for min del og for hans.? noen som vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2007 Nei tror ikke de funker, værtfall ikke den i det sete som har sviktet.. bare å klippe av den gule stikkeren på begge å lodde de sammen å slette feil kode som beskrevet over. Eller lage til ei bedre kontakt. Skjedde samme når jeg solgte golfen min, lånte bilen seinere og fikset feilen for han uten noe problem.. men kommer ann på kor langt bilen skal da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2007 Nei tror ikke de funker, værtfall ikke den i det sete som har sviktet.. bare å klippe av den gule stikkeren på begge å lodde de sammen å slette feil kode som beskrevet over. Eller lage til ei bedre kontakt.Skjedde samme når jeg solgte golfen min, lånte bilen seinere og fikset feilen for han uten noe problem.. men kommer ann på kor langt bilen skal da. Takk for kjapt svar Espen:tilber: . bilen skal til sandefjord så eg får ikke sjangs til å få lånt bilen for å få fikset det, men eg kan sikkert få han til å fikse det så skal eg betale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2007 Mulig du kan trykke litt på ledningene å slette feil koden så lyset forsvinner men det vil dukke opp igjen neste gang han kommer borti.. Tar ikke lang tid å fikse så koster sikkert ikke all verden å få noen til å gjør det om han gir beskjed om ka som skal gjøres. Pass på at strømmen er av Men vist du har en loddebolt å en avbiter så fikser du saken sjøl i kveld så får han bare noen til å slette feilkoden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2007 Låner denne tråden litt jeg, er jo ikke populært å starte en ny tråd om samme tema. Håper det er greit. Har en kollega som har en 97 modell Passat 1,8t. Hadde den inne på verksted, og da den kom ut igjen lyste a.b. lyset. Leverte bilen inn igjen for å fikse dette. Feil ble slettet, lyset kom på igjen etter ett par dager. Inn igjen for 2. gang, feil ble slettet igjen, og atter en gang kom a.b. lyset på igjen etter noen dager. Nå ville denne kollegaen (han vet jeg har vag-com), at jeg skulle se på dette. Noen som har tips? Ikke sikker på om han har a.b. i stolene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2007 Sikkert dårlig kontakt en plass. Sjekk seter om der er, ratt og andre deler som beveger seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 27, 2007 hadde ute setene i min passat for og komme bedre till da jeg skulle tørke opp under dørkmatta, hadde fått vannlekasje inn i bilen.. Da jeg startet bilen senere lyste airbag lyset.. da var det bare å koble opp vag-com å slette feilminne = alt ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...