Anbefalte innlegg

Har nå lest igjennom alle trådene jeg finner om dette, men får det ikke til å funke. Har sittet noen timer i dag, men har nå gitt opp for i dag. Skulle tro det skulle være greit å få dette i orden.

Er det noen som har fått dette til å funke på en 3B motor? I så fall, kan du være grei å skrive instillingene du har satt opp på pc'n din?

 

Takk på forhånd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe hokus pokus det...Testa på noen andre biler da?

Og brukt rett plugg til diagnosen?

Sitter 3 plugger i bilen på noen vet jeg. og du skal jo bare bruke 2 av de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda du har helt rett, det sitter 3 plugger under der og bruker bare den sorte og den brune. Det er i hvert fall de som skal rukes i følge autohidden. Har testet bilen med diagnose før, men da på et bosch verksted så jeg vet at ledningene i pluggene stemmer (fikk da opp feilkodene).

Det som er rart er at hvis jeg setter pc'n til å bruke f.eks com2 så finner ikke vag -com denne under com2, men finner den bare under com4. Så jeg får ikke pc og vag com til å jobbe på samme port.

Får "no response from controler" som så mange andre her inne og led testen virker som den skal.

 

Er frustrert, men gir ikke opp. Trenger bare noen råd på veien til løsningen.

 

Og bare så det er sagt så er ikke jeg den råeste i landet på hidden : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Type vag-com har du da? USB eller com plugg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har usb kabel....joda det er mange som har slitt med kablene, men tror de fleste får det til etter hvert :)

Har pløyd igennom de trådene og prøvd frem og tilbake uten at det hjalp stort. Gir ikke opp. Er sikker på at det er noe jeg gjør feil her med detta pc greine : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at jeg kan hjelpe deg, men jeg lurer fælt på hvor du har kjøpt kabelen?

 

For jeg har en jævel av en usb kabel selv som ikke er med på leken...... : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he har sett du har plundret litt du også ja...har kjøpt kabelen min av Chato her på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker VAG COM på min, men seriell kabel, kjøpt fra Ross Tech, har funket bra hele tida. Bruker en IBM A31p bærbar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he har sett du har plundret litt du også ja...har kjøpt kabelen min av Chato her på forumet.

 

Har bestillt av han jeg også. Håper jeg får den snart. Blir testing straks etterpå. Får jeg det til, skal jeg (prøve å huske da..... :P ) gi deg en tilbakemelding.

 

EDIT: Hvis du bruker msn, kan du jo legge meg til. fre-sven (snabel-a) online.no eller maxx (snabel-a) c2i.net (har en til hver pc)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok bra det tipper jeg. Vi får nok orden på det. Tror som sagt bare det er jeg som ikke er fullt så kyndig på hidden : flau :

Du er herved lagt til på msn!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå lest igjennom alle trådene jeg finner om dette, men får det ikke til å funke. Har sittet noen timer i dag, men har nå gitt opp for i dag. Skulle tro det skulle være greit å få dette i orden.

Er det noen som har fått dette til å funke på en 3B motor? I så fall, kan du være grei å skrive instillingene du har satt opp på pc'n din?

 

Takk på forhånd!

 

Jeg bruker USB kabel fra Ross Tech på min 3B. Har fungert knirkefritt fra dag 1.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.