#1 Skrevet Juni 13, 2006 lurte bare på om det er noen plass i bodø man får rettet felger? kjøpte felger brukt hos en tidligere kompis, å 2stk var kast i, derav tidligere kompis mvh espen løkås, neste sommertreff, står bilen min sammens med resten av vw audi club! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2006 Firmaet du leter etter er Maskinering i Bodø. Tlf 755 24964 Fikk rettet en felg der som ble 100%. Meget bra jobb. Kanskje litt dyrt hvis det er billige felger. Betalte 700,- lurte bare på om det er noen plass i bodø man får rettet felger?kjøpte felger brukt hos en tidligere kompis, å 2stk var kast i, derav tidligere kompis mvh espen løkås, neste sommertreff, står bilen min sammens med resten av vw audi club! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2006 Betalte 700,- er det med eller uten kvittering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2006 Det husker jeg ikke, var ikke jeg som henta felgen så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...