fintannet fordeler-drev 7a kammer???

Anbefalte innlegg

håper noen kan hjelpe meg her. jeg har kjøpt for noen mnd siden "7a"kammer. skulle montere dem nå, og oppdaget at drevet til fordeleren var fintannet.

og ikke passet 3b fordeleren. på forige motor jeg satte i 7a kammer var passet drevet rett på 3b fordeleren. jeg trodde og 3b og 7a hadde samme fordeleren..

kan det ha seg slik at 7a har blitt levert med forskjellige drev?

er det evnt noen delenr jeg kan sjekke opp for å se om det stemmer at det er de rette kammene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både 7A og 3B har i hvertfall blitt levert m både fintannet og grovtannet drev på fordeler/kam. Si i fra hvis du vil selge 7A-kammene dine:rolleye: (var ikke meninga å sparke en som allerede ligger nede: smil : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, da er det sikkert rette kammene jeg har fått. ble bare litt betenkt når drevet ikke stemte.;)

takker for raskt svar

selger dem ikke nei, hadde noen 3b kammer som jeg byttet over drevet fra..kan få kjøpe dem da.. billig: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, da er det sikkert rette kammene jeg har fått. ble bare litt betenkt når drevet ikke stemte.;)

takker for raskt svar

selger dem ikke nei, hadde noen 3b kammer som jeg byttet over drevet fra..kan få kjøpe dem da.. billig: smil :

hvordan fikk du av drevene? sitter no sjukt.. mulig det er en enkel metode?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og litt varme når du presser den av går det greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.