Hvordan bli kvitt røyklukt i bilen?

Anbefalte innlegg

Eg har ein bil som det lukter røyk i. Korleis kan eg bli kvitt denne lukta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen er innrøkt, og noen har ett middel som fjerner alt vil jeg gjerne høre det.

Jeg har nemmlig ett stereoanlegg som jeg fikk av min onkel for 4-5 år siden som FORTSATT lukter røyk. : bh : Står i kjellern enda på lufting:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wunderbaum overdøver det meste, men da får du bare en ny lukt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper å rense bilen med en vanlig rensemaskin. Evnt tilsette et stoff i vannet i maskina for å fjerne resten av lukta. Feks X-it :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper å rense bilen med en vanlig rensemaskin. Evnt tilsette et stoff i vannet i maskina for å fjerne resten av lukta. Feks X-it :P

Finnes mange gode kjerringråd for dette, ett av dem er å sette ei skål med eddik i bilen over natta, og gjenta dette ei uke.

Den beste måten å bli kvitt lukt på, er ozonbehandling. Flere skadebegrensningsfirmaer har utstyr for dette.

Har selv brukt Reno Kjemiske Renseri AS Strandsagv. 1, 2380 Brumunddal, 62 36 26 66 med hell. (Dog ikke på bil, men på masse inventar etter en husbrann)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den beste måten å bli kvitt lukt på, er ozonbehandling. Flere skadebegrensningsfirmaer har utstyr for dette.

En annen mulighet er å få ut ALT av interiør av bilen og rense det som er stoff (inkl tak og dørtrekk) og så vaske alt som er plast og lær/skinn med en fornuftig rens.

Det er MYE arbeid for å få ut lukt av bil. Derfor de som får det til tar så godt betalt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes mange gode kjerringråd for dette, ett av dem er å sette ei skål med eddik i bilen over natta, og gjenta dette ei uke.

Har selv brukt Reno Kjemiske Renseri AS Strandsagv. 1, 2380 Brumunddal, 62 36 26 66 med hell. (Dog ikke på bil, men på masse inventar etter en husbrann)

Er det da snakk om et sånt "spann" med en eller annen masse oppi som man lar stå åpen over en periode? Vet far min fikk en sånn etter at brodern røykla hele huset en gang ( dumt å sovne med brødskiver i toastjernet :D men det er en annen sak, hehe ). Den var supereffektiv og fjernet røyklukta helt, selvom det tok sin tid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.