#1 Skrevet Juni 13, 2006 noen som har lyst til å leke litt med bilen min i photoshop? lyst å se den med litt styling.. vet ikke om bildet er i en brukbar vinkel.. har 0 peiling på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2006 En rask modd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2006 ah, forbedring allerede.. noen som har peiling på om det er vanskelig å lage spoiler bak sjøl? er jo umulig å få fatt i.. (snakker om den under bakfangern) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2006 Kan jo lage bakfanger i glassfiber da. Står en del om det på bilforumet.net åssen du gjør det tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2006 takk skal du ha.. side skjørt da? er helt på nybegynner nivå med dette her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2006 hvis der er flere som har lyst å photoshoppe så er det bare å kjøre i vei.. vil gjerne se flere twister på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2006 Tenkte jeg skulle prøve meg på denna. Har holdt på i ca en time med den nå, men skal på jobb nå. Den blir mye bedre enn sånn som den er nå Poster inn en nyere utgave i morra eller i kveld etter jobb: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2006 Tenkte jeg skulle prøve meg på denna. Har holdt på i ca en time med den nå, men skal på jobb nå. Den blir mye bedre enn sånn som den er nå Poster inn en nyere utgave i morra eller i kveld etter jobb: vinke : og siden hørte vi aldri noe mer fra den karen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...