#1 Skrevet Juni 14, 2006 Såg en svart stylet scirocco nede ved OBS bygg i dag. Noen som vet noe om den? Er eigeren medlem i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2006 Dag Sverre Skytterholm sin. Han er medlem i klubben ja! Er på forumet her også. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=33129&highlight=goodroc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2006 Las gjennom hele tråden nå. Er mektig imponert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2006 Heisann du, er nok min rocco det. Har jobba ned på coopen noen år nå, så har stått der et par ganger:) ..men mulig jeg flytter til Bergen til høsten, så da spørs det om den må vekk..eller gjemmes under et laken et par år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2006 er det denn sciroccoen som har vert i mauseidvågen noen ganger...stått med bilhuset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2006 er det denn sciroccoen som har vert i mauseidvågen noen ganger...stått med bilhuset? Nei, den har vel stått på GK en stund den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2006 er det denn sciroccoen som har vert i mauseidvågen noen ganger...stått med bilhuset? Stemmer nok det du, svigers bor rett oppi gata. Men Rocco`n er ikke noe fjellgeit, og veiene på "landet" er ikke så kjekke, så da parkerer jeg like så godt på flat grunn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...