Ledninger til hengerfestet ved demontering..

Anbefalte innlegg

Tenkte å se om jeg fikk av hengerfestet på bilen min en dag, og til dette så ligger det en del ledninger som også må gjøres noe med.

 

Er det da bare å koble fra batteriet og så kutte disse og feste noe isolasjonstape på endene, eller bør det gjøres noe mer med dem..?

Må man koble fra batteriet når man skal kutte, eller går det uten å koble fra (spørsmålet er vel om det går noe igjennom dem når det ikke er koblet noe henger på).

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kleppa og isolerte.. Gjorde ikke noe med batteri..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville klippet ledningene helt oppe ved baklyktene, dete r sannsynligvis brukt "strømstjeler" der. Fjern så mye som mulig av denne ledningen, det er det beste! Og ja, det er strøm på ledningene selv om du ikke har på tilhenger, men da det er baklys, bremselys og blinklys det går i, så er de "døde" når bilen står parkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, flott. Så da er det trygt å klippe uten å koble ut batteriet..? :)

 

Kom uansett aldri så langt, to av skruene på støtfangeren gikk bare rundt og rundt, så må finne noe hendig verktøy å få dem ut med.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går helt greit og klippe ledningene uten å koble fra batteriet, men klipp av en og en ledning så sliper du at det kanskje ryker noen sikringer..

 

-vidar-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.