Anbefalte innlegg

noen som vet hvor man selger dette? gjerne et sted med litt utvalg, men alt er av interesse. de eneste stedene jeg har funnet koster det ¤#%" meg nesten 20000 i plast pluss frakt og greier.: mad : syns det var helt vilt dyrt i forhold andre biler jeg har stylet og mekket på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvor man selger dette? gjerne et sted med litt utvalg, men alt er av interesse. de eneste stedene jeg har funnet koster det ¤#%" meg nesten 20000 i plast pluss frakt og greier.: mad : syns det var helt vilt dyrt i forhold andre biler jeg har stylet og mekket på.

 

Dropp dyr plast og gå for skikkelig senk og hjul først, så kanskje du blir fornøyd med "den nye bilen" allerede der. Rieger-bredding er i hvertfall :fy: i 2006 etter min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jeg enig i.. ikke interresert i noe breddesett, .en kunne tenkt meg en leppe under fangeren både foran og bak og kanskje noen enkle sideskjørt. han er veldig høy bak i forhold til resten av bilen så må få gjort noe der iløpet av høsten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.