Anbefalte innlegg

hei jeg har en tt å aircondition funker ikke.....når jeg trykker på knappen så går motoren litt ned på turtall åsså opp igjen,men d kommer ingen kald luft.......er det noen såm har no svar på hva såm kan vere galt????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få tatt en diagnoseavlesning med feks. VAG-COM for å avsløre feilen. Det kan evt. være for lite væske på anlegget. Lykke til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få tatt en diagnoseavlesning med feks. VAG-COM for å avsløre feilen. Det kan evt. være for lite væske på anlegget. Lykke til ;)

 

 

Koster det mye og fylle opp tanken igjen ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er tomt for gass eller iallefall for lite. Få lest ut feilkoder på klimaen først og få det deretter fylt på nytt. Be verkstedet som fyller det om å trykkteste eller fylle sporstoff på det så finner du en evt. lekasje seinere.

 

Er så vidt meg bekjent at et slikt anlegg vil bli tomt i løpet av 4-5 år fordi gassen som benyttes er svært tynn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svarene,skal få det fikksa så fort såm mulig har jo enda garati på bilen så...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.