#1 Skrevet Juni 14, 2006 hei jeg har en tt å aircondition funker ikke.....når jeg trykker på knappen så går motoren litt ned på turtall åsså opp igjen,men d kommer ingen kald luft.......er det noen såm har no svar på hva såm kan vere galt???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2006 Få tatt en diagnoseavlesning med feks. VAG-COM for å avsløre feilen. Det kan evt. være for lite væske på anlegget. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2006 Få tatt en diagnoseavlesning med feks. VAG-COM for å avsløre feilen. Det kan evt. være for lite væske på anlegget. Lykke til Koster det mye og fylle opp tanken igjen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2006 Tipper det er tomt for gass eller iallefall for lite. Få lest ut feilkoder på klimaen først og få det deretter fylt på nytt. Be verkstedet som fyller det om å trykkteste eller fylle sporstoff på det så finner du en evt. lekasje seinere. Er så vidt meg bekjent at et slikt anlegg vil bli tomt i løpet av 4-5 år fordi gassen som benyttes er svært tynn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2006 Koster det mye og fylle opp tanken igjen ?? Denne omhandler litt forskjellige priser. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=56050 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2006 takk for svarene,skal få det fikksa så fort såm mulig har jo enda garati på bilen så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2006 takk for svarene,skal få det fikksa så fort såm mulig har jo enda garati på bilen så... Kan sikkert finne feilen selv hvis du tar en titt på her: http://www.wak-tt.com/tt/climatecontcodes.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...