#1 Skrevet Juni 14, 2006 Tolvtann med hull i midten til å ta ut bunnplugg girkasse vw/Audi, har vært på Tess men de kunne ikke hjelpe?? Kan noen hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2006 Er det splines du mener? Der får du kjøpt på de fleste bilbutikker som feks. bilextra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2006 Er det ikke XZN da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2006 XZN er det samme som spline, men jeg klarer heller ikke å finne noen som som leverer XZN med stift...... Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2006 Er det ikke XZN da? Stemmer med bilde dette ja, men det må være hull i midten, står en tapp der som hindrer å få inn en uten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2006 hva med å sveise fast en mutter som passer innvendig i fler-kanten til ei gammel slitt pipe? bare finne en mutter si er tynn nok i godset så tappen i bånn-pluggen passer inni.. eller rett og slett som nevnt over her,dremle den ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2006 Hazet har det korrekte verktøyet for tappepluggen i sitt sortiment, men jeg vet ikke hva det koster. Rodin fører Hazet-verktøy, klubben har rabattavtale der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2006 Hazet har det korrekte verktøyet for tappepluggen i sitt sortiment, men jeg vet ikke hva det koster. Rodin fører Hazet-verktøy, klubben har rabattavtale der. Stemmer ble fra http://www.rodin.no visste ikke at vi hadde avtale med de, men men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2007 Stemmer ble fra http://www.rodin.novisste ikke at vi hadde avtale med de, men men.. Hva ble prisen på XZN'en da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 5, 2007 Wurth har og den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 6, 2007 bestill fra møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 6, 2007 Det var mer prisen jeg var ute etter da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...