#1 Skrevet Mai 1, 2004 Tok meg en liten tur ned til amcar treffet på Maxi idag. Sol og kjempe fint vær. Slikt det skulle ha vært i Haugesund forrigehelg. Eneste tabben i dag var at kamera mitt gikk tom for strøm:( Her er at par Mustanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2004 Den nye "Chrysler crossfire" Kan jo nesten kalle det en tysker. Den er vist 70% Mercedes og 30% chrysler. Bl.a mercedes motor i den. Men fin er den Skulle gå bra vill jeg tro også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2004 Og en automatisk vinge som justere seg ved 120 km/t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2004 Shelby Cobra: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2004 V8 muskler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2004 Og til slutt min amerikaner: Ford Escrot "cossie" lagd i Brasil i 86, go gammel og j..vlig årgang Legg også merke til 87` søstra i bakgrunnen. Eskrot som ruller:p, flere i lokallaget som også kjøre det vet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...