Bergen: vrakhandler i mølledalsveien??

Anbefalte innlegg

jobber ved mølledalsveien no fortida og idag såg eg ein del avskiltabiler som var litt demontert/åpne.

lurer på om dette er ein vrakhandler eller noko sånt. nokon som veit meir om dette??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobber ved mølledalsveien no fortida og idag såg eg ein del avskiltabiler som var litt demontert/åpne.

lurer på om dette er ein vrakhandler eller noko sånt. nokon som veit meir om dette??

Midt i svingen. mot vannet, nær luftamb., lå en høgger i mange år. husker ikke navnet, men den forsvant rundt 1975.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Midt i svingen. mot vannet, nær luftamb., lå en høgger i mange år. husker ikke navnet, men den forsvant rundt 1975.

 

ligger på andresida av elva der luftambulansen holder til.

men eg trur det er oppbevaringplassen for falken. ser dei har eit par biler ståanes borte i gata.

plassen eg meiner ligger ved vaktmester sentralen. veien her har vist vert stengt her ein periode men den er nettopp opna

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.