#1 Skrevet Juni 14, 2006 jobber ved mølledalsveien no fortida og idag såg eg ein del avskiltabiler som var litt demontert/åpne. lurer på om dette er ein vrakhandler eller noko sånt. nokon som veit meir om dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2006 jobber ved mølledalsveien no fortida og idag såg eg ein del avskiltabiler som var litt demontert/åpne. lurer på om dette er ein vrakhandler eller noko sånt. nokon som veit meir om dette?? Midt i svingen. mot vannet, nær luftamb., lå en høgger i mange år. husker ikke navnet, men den forsvant rundt 1975. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2006 Midt i svingen. mot vannet, nær luftamb., lå en høgger i mange år. husker ikke navnet, men den forsvant rundt 1975. ligger på andresida av elva der luftambulansen holder til. men eg trur det er oppbevaringplassen for falken. ser dei har eit par biler ståanes borte i gata. plassen eg meiner ligger ved vaktmester sentralen. veien her har vist vert stengt her ein periode men den er nettopp opna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...