#1 Skrevet Juni 15, 2006 Hvor får jeg tak i disse felgene? Noen som vet? Takker på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2006 De fleste som lev OZ felger. blant annet møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2006 Ok, billigst mulig da:) men takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2006 Pole position leverer og har hyggelige priser tlf 67972161 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2006 Jon selger billige http://www.jonsdekkogfelg.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2006 Pole position leverer og har hyggelige prisertlf 67972161 Ja, fått med meg de, men eneste jeg lurer på der, er om det har superleggera! Siden det er en utgående felgtype??? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2006 Jon selger billige http://www.jonsdekkogfelg.no takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2006 Jeg kjøpte mine OZ felger hos sharif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 15, 2006 Jeg kjøpte mine OZ felger hos sharif Har han det og ja.. Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 15, 2006 Har han det og ja..Takker for svar Jepp.. Og når jeg var der i fjor tror jeg han hadde en del superleggera 3 på lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 16, 2006 Kan prøve http://www.schweiger-carparts.de/oz.htm ... Tar 100 Euro for frakt. Så blir kanskje ikke så billig da.. Men har mye annet tøft der:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 16, 2006 Dekkcompaniet i Bærum kan nok ordne fin pris.. 67 15 06 50 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 16, 2006 http://www.big-wheels.no 40% rabatt og gratis frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 16, 2006 Takk for mye bra info her gutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 19, 2006 Var på pole position i dag.. Virker ikke som mørklakkerte o.z superleggera er så lett å oppdrive. Vet de også har hatt et annet navn på disse.. Noen som vet om noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 20, 2006 Hei! Jeg var på besøk i bartebyen i helga og så blant annet på felger. Var et sted de hadde meget gode tilbud på oz superleggera. 18" med dekk (budget) til 9990 og samme pakke med litt bedre dekk til 10990. Tror de heter tempe dekkservice men hvertfall så lå de rett ved siden av wheelie så de som er fra tr.heim kan vel kanskje bekrefte eller avkrefte dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 20, 2006 Hei! Jeg var på besøk i bartebyen i helga og så blant annet på felger. Var et sted de hadde meget gode tilbud på oz superleggera. 18" med dekk (budget) til 9990 og samme pakke med litt bedre dekk til 10990. Tror de heter tempe dekkservice men hvertfall så lå de rett ved siden av wheelie så de som er fra tr.heim kan vel kanskje bekrefte eller avkrefte dette. Okei. Var dette mørklakkerte superleggera? 18"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 21, 2006 De jeg så på var ikke mørklagte, men kan godt tenkes de har det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 21, 2006 De jeg så på var ikke mørklagte, men kan godt tenkes de har det også. Mulig, men er ikke sikkert, siden disse gikk ut av produksjon året før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 21, 2006 de heter ultraleggera nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 22, 2006 de heter ultraleggera nå ja jeg vet om ultraleggera, men de er ikke like.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...