#1 Skrevet Juni 16, 2006 hei, jeg reiser på feire til danmark på søndag. Så lurte jeg på om noen vet om noen butikker i Danmark som selger div styling. Skal en tur til Tyskland (Flensburg) og, så hvis noen vet om noen i området der og hadde det vært fint. På forhånd takk. Hilsen kristoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2006 Husker ikke adressen, men vet det ligger en i sentrum av Flensburg...var innom den for noen år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2006 huske du ikke hva den heter heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2006 Nei, sorry. Husker bare at den lå på vei ned mot sentrum når jeg kom fra City Grossmarkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2006 Nei, sorry. Husker bare at den lå på vei ned mot sentrum når jeg kom fra City Grossmarkt Håper ikke du mener D&W-sentret i Flensburg for den var nedlagt da vi kikka etter den i 2003... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2006 abc-flensburg@buege.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...