#1 Skrevet Juni 16, 2006 ... uten å ødelegge denne:confused: Har en '88 Passat jeg skal ta ut frontruten på for å ha i bakhånda, så derfor hadde det vært kjekt å få ut denne uten å ødelegge denne på noe sett og vis....( er forholdsvis ny...) Er det noen som har gode tips til framgangsmåte for å få ut denne hel??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2006 Om det er typ 35i er den limt, samt at den har en gummilist limt fast til ruta orginalt. Mye jobb å ta ut hel uten rett utstyr. Beste metoden med enkle midler på den er å skjære den løs med tapetkniv fra innsiden, myyyye jobb. Er det en typ 32B kan du gjøre følgende 2 ting: Bøy gummilista over karosserikanten mens du forsiktig presser ruta ut. begynn i ett hjørne og jobb deg rundt hele ruta. Eller ta den enkle metoden, skjær i filler gummilista og ta ut ruta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2006 Takker for info... Er en 32B ja, men jeg tok den enkle løsningen Resten av bilen skal jo på skrapen nå, og hvis jeg skal bytte en annen rute så får jeg heller da ta vare på pakningen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...