Anbefalte innlegg

Pass på alle gutter i nærheten av rolvsøy!! Er visst en tulling som tar seg til rette i bilene våre....

Dette var det som møtte meg i morges: bråk :Politiet sa at det var meldt om flere innbrudd de siste ukene. Min og en til som jeg vet om som fikk "besøk" i natt..

16062006229.jpg

16062006227.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen...!! : bråk : Er det mulig?! : eek :

 

Ble det stjålet noe fra bilen din da? Eller er det bare destruktiv ungdom med alt for lite å ta seg til som har vært på spill?

 

Uansett er det liten tvil om hva jeg hadde gjort med ugjerningsmannen om jeg hadde funnet ut hvem det var... : pisk :: slå ::angrygun:: brick :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare tatt cd spilleren... en standard Blaupunkt 4*45watt..

Jeg holdt på å klikke sinnsykt når jeg så det..!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

drittfolk. De skjønner ikke hvaslags påkjenninger dette påfører oss bileiere. Politianmeldelse som blir henlagt selv om man har bevis, krangel med forsikringsselskap, kjøre bil uten vindu, masse tid...

 

Har skjedd meg noen ganger, men jeg har begynt å ta inn display på spiller o.s.v. Sist gang jeg hadde besøk hadde de herpa hele døra + ødelagt låsene, da de ikke greide å sparke inn ruta (var fotspor på den). Skader på bilen for 15000kr. De tok en tv til 1200kr (men mangla fjernkontrollen = ubrukelig tv) og en holder til PDA'en (som kun passer til den pda'en = ubrukelig for dem). Og fjernkontrollen til stereoen... CD panelet hadde jeg tatt med meg inn...Haha. Jeg skjønner ikke vitsen med slikt, tror ikke folk ville hatt dette utstyret om det ble kasta etter dem (passer jo kun mitt ustyr), altså tjener ikke jævlene penger på dette men lager det surt for oss.

 

Utrolig surt, håper dem blir tatt slik at du finner ut hvem det er... politiet driter i dem.

 

Nå har jeg kamera på bilen når den står utfor der jeg bor, utrolig hvor mange som går forbi og ser inni bilen. Fant nettopp ut at nøkkelhullet på bakluka på s6en var ødelagt, forsøkt brutt opp. Politiet gidder ikke å gjøre en dritt selv om vi vet hvem det er og har film av dem. jævler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier bare nakkeskudd:angrygun:

Opplevde det samme oppe på vallefjellet når jeg bodde der for en del år tilbake...

Kom ned til bilen på 2 juledag,så hadde en jævla snørrunge hevet en stein igjennom bakruta å rappa forsterkere å 2 tolv tommere..

Fikk tak i gutten på 14 år tre dager senere han skal være glad foreldra hans var hjemme for å si det sånn:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.