#1 Skrevet Mai 2, 2004 Nå vet jeg hvordan Dahlbæsk'en har det på rulla 13mb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2004 En film til http://www.pvv.org/~olekvi/s2-bremsing_2_DivX.avi (7MB) (nå litt mer komprimert...) Ikke greit med sånne FWD Quattro-biler gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2004 Fikk du noen skikkelige målinger eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2004 Opprinnelig postet av Roy Steensen Fikk du noen skikkelige målinger eller? Egentlig ikke. Fikk ikke opp samme turbotrykket som på gata og problemer med hjulspinn samma hvor mange som satt oppi motorrommet. Og at det gikk hull på en (nesten ny!) drivakselmansjett gjorde ikke problemet med hjulspinn noe mindre. Med fett på rulla hjelper det lite med brede hjul... Men vi fikk tall som viser at motorer yter som forventet, selv om det ikke ble noe definitive bremseresultater å banke i bordet med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2004 hva ble tallene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2004 Hehe.. Morsomt Øystein. Du skulle hatt med meg oppover, jeg veier det samme som to mann fra bartebyen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2004 Øystein, Er det tid for en tur til Bjørnstad bil nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2004 Opprinnelig postet av Roy Steensen hva ble tallene da? Med slicks og mer stropper ble de ganske fine (og kurvene var jo veldig fine hele veien) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...