Anbefalte innlegg

Problemene startet igår når jeg skulle starte bilen, den gikk ca 100m så stoppa den.. Fikk ikke start på den etter MANGE forsøk. Ble bare stående og file, men ikke anntydning til at den skulle starte..

idag kom det en bergingsbil og kjørte den på versksted, der prøvde dem og skifte hjerne av en samma bil over til min, da startet den men stoppet etter etpar sekunder.

så koblet dem hjernen av min bil opp mot hiddenen, fant ingen feil..

satte i hjernen igjenn, prøvde og starte å den startet!!??!!?

de forstår det ikke selv, hvorfor den startet..

mulig problemet dukker opp igjenn senere, i og med at de ikke fant noen "diagonose", på hva som var galt..

noen som har opplevd dette tidligere, eller har noen mening om hva dette skyldes?

mvh Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startsperre singnalet blinker ikke heller? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å bytt tenningsmodulen, sitter på luftfilterboksen.

Den dukker ikke opp på diagnosen hvis den feiler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å bytt tenningsmodulen, sitter på luftfilterboksen.

Den dukker ikke opp på diagnosen hvis den feiler.

-Det var ingen tegn til startsperre nei..

-Ja om den stopper igjen så får jeg vel prøve det da.. fryktet det verste enstund da, at hjernen hadde godt til Hel#?%¤... viss den gjør det, så er det vel DYRT å få taki en ny en..!!??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Det var ingen tegn til startsperre nei..

-Ja om den stopper igjen så får jeg vel prøve det da.. fryktet det verste enstund da, at hjernen hadde godt til Hel#?%¤... viss den gjør det, så er det vel DYRT å få taki en ny en..!!??

Ny hjerne til vær bil koster ca 8K,ikke såååå galt da. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.