BBS RC,leveres i to "farger" ??

Anbefalte innlegg

Har bestilt et sett med BBS RC felger i 8,5x18 til min kommende Passat. Fikk tilf idag om at felgene var kommet. Har sett et par plasser hvor de opererer med "Silver lackiert" og noen plasser står det "Kugelpoliert". I og med dette er en utgått modell (var såvidt jeg fikk tak i et sett til meg) så er det vanskelig å finne info på BBS sine hjemmesider,iallfall de Tyske. Blir ikke klok om RC leveres i både sølvfarget og i kulepolert utgave. Gundersen Sportscar som jeg bestilte hos sa at det stod kun en type i den prislisten de hadde,den var fra 2005. Stod ikke i 2006 prislisten sa han til meg. Han hadde desverre ikke tid til å sjekke om mine felger var kulepolert eller om de virkelig var lakkert sølv. Legger ved et bilde av felgen...........

bbs_rc_pol.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt et sett med BBS RC felger i 8,5x18 til min kommende Passat. Fikk tilf idag om at felgene var kommet. Har sett et par plasser hvor de opererer med "Silver lackiert" og noen plasser står det "Kugelpoliert". I og med dette er en utgått modell (var såvidt jeg fikk tak i et sett til meg) så er det vanskelig å finne info på BBS sine hjemmesider,iallfall de Tyske. Blir ikke klok om RC leveres i både sølvfarget og i kulepolert utgave. Gundersen Sportscar som jeg bestilte hos sa at det stod kun en type i den prislisten de hadde,den var fra 2005. Stod ikke i 2006 prislisten sa han til meg. Han hadde desverre ikke tid til å sjekke om mine felger var kulepolert eller om de virkelig var lakkert sølv. Legger ved et bilde av felgen...........

Golg gti jubileum ble levert med orginalt de kulepolerte felgene..

Bilde:

P1010025-2-2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener fra tidligere av at det ble levert i 3 forskjelige typer, en svart aktig polering og to forskjelige blanke poleringstyper. Vet ikke hvor mange som bler levert nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele 3 forskjellige typer ??? Jaja,får bare se når mine kommer hit. De er jo fine uansett om de er kulepolert eller ikke da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele 3 forskjellige typer ??? Jaja,får bare se når mine kommer hit. De er jo fine uansett om de er kulepolert eller ikke da :)

Tror ikke dei levers 3 varianter nå, men er uansett kanon felger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom opprinnelig som pollert men kom senere også i en rimligere lakkert finish, den tredje typen kjenner jeg ikke til. Uansett utrolig elegante og flotte felger, kanskje de peneste/mest elegante BBSene alt i alt : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom opprinnelig som pollert men kom senere også i en rimligere lakkert finish, den tredje typen kjenner jeg ikke til. Uansett utrolig elegante og flotte felger, kanskje de peneste/mest elegante BBSene alt i alt : vinke :
Finishen på BBS-felger er jo ganske bra så tror jeg blir fornøyd selv om de er "bare" sølv-lakkerte ;) Nesten like greit at de ikke er polerte og klarlakkerte,ser for meg at de fort vil bli stygge ved steinsprut og hakk osv. Kommer til å se bra ut på en Passat 3B/3BG stv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra BBS sine egne nettsider:

An alternative design for the successful ultra-light wheel from BBS

A slightly different RC wheel 7.9.2001 (NB! merk datoen!)

The BBS RC wheel celebrates one success after the other. After it's presentation in 1995 and an unprecedented success in the press, as well as with customers and clients, BBS introduced the "Motorsport Edition" of this top product. The demand for these wheels is still extremely high.

The company now presents the third version as a worthy successor of the "Motorsport Edition": the RC wheel in brilliant silver finish. The technical details are still the same than in 1995. This means: most sophisticated casting technology combined with the rim rolling process reduces the weight by a sensational 25%. And at the same time stability is even improved!

The "brilliant" RC wheel is available in sizes from 7,5x16" to 10x18" for various types of cars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finishen på BBS-felger er jo ganske bra så tror jeg blir fornøyd selv om de er "bare" sølv-lakkerte ;) Nesten like greit at de ikke er polerte og klarlakkerte,ser for meg at de fort vil bli stygge ved steinsprut og hakk osv. Kommer til å se bra ut på en Passat 3B/3BG stv :)

Ingen tvil om at de kommer til å kle en Passat, tror bl.a. det ville blitt en veldig bra kombinasjon med 18" BBS RC på en svart 3BG m/krom, endel senk og ellers org! Foresten er ikke dette du nevner med steinsprut og slikt noe problem på pollerte RC, de har svært høy kvalitet! Hadde for mange år siden ett sett og de var fortsatt meget pene selv etter en tidligere eier som ikke passet særlig på de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja,det gjenstår å se hvilken farge bil det blir på meg ;) Skal ikke bli noen plastikk-bil Passaten min (dvs FULL av vinger og RS-front : rolleyes ) Diskret med masse smådetaljer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.