#1 Skrevet Juni 16, 2006 Jeg har et lite problem når det gjelder håndbrekkvaier til caddyen. Jeg har bygd om til skivebremser bak, caliper fra golf 4. Jeg kan bruke vaieren fra golf 2 gti med abs før 88. Problemet med denne er at den blir 20-30cm forkort. Hvem lager cøstøm vaiere her i landet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2006 Blir det for kort foran, der hvor det er enkel wire/stag, eller lengre bak, der hvor det har delt seg (og evt går i "rør")? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2006 Blir det for kort foran, der hvor det er enkel wire/stag, eller lengre bak, der hvor det har delt seg (og evt går i "rør")? Den fremste delen som går inn i bilen er grei fra den toer golfen. Det er den delen som går bakover under bilen. Orginal caddy lengde ligger rett rundt 2 m. Trenger helst 2,10m Noen som ve om vw LT og caravelle ting passer? er jo lange biler det også da. Alle som går til div. golfer var for korte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2006 Hvis jeg finner en lommelykt skal jeg se på Caravellen min nå...... Edit: Har sjekket, det er ikke mer enn en drøy meter på kort Caravelle på den ene under bilen, og da trolig +30cm på den lange. De to bakre er relativ lange (først stag eller wire, deretter wire i "rør"). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2006 Ingen som kjenner til firmaer som lager vaiere etter mål og ønske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...