Cøstøm håndbrekkvaier, hvem ?

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem når det gjelder håndbrekkvaier til caddyen. Jeg har bygd om til skivebremser bak, caliper fra golf 4. Jeg kan bruke vaieren fra golf 2 gti med abs før 88. Problemet med denne er at den blir 20-30cm forkort.

 

Hvem lager cøstøm vaiere her i landet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det for kort foran, der hvor det er enkel wire/stag, eller lengre bak, der hvor det har delt seg (og evt går i "rør")?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det for kort foran, der hvor det er enkel wire/stag, eller lengre bak, der hvor det har delt seg (og evt går i "rør")?

 

Den fremste delen som går inn i bilen er grei fra den toer golfen.

Det er den delen som går bakover under bilen.

 

Orginal caddy lengde ligger rett rundt 2 m. Trenger helst 2,10m

 

Noen som ve om vw LT og caravelle ting passer? er jo lange biler det også da. Alle som går til div. golfer var for korte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg finner en lommelykt skal jeg se på Caravellen min nå......

 

Edit: Har sjekket, det er ikke mer enn en drøy meter på kort Caravelle på den ene under bilen, og da trolig +30cm på den lange. De to bakre er relativ lange (først stag eller wire, deretter wire i "rør").

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kjenner til firmaer som lager vaiere etter mål og ønske?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.