#1 Skrevet Mai 2, 2004 Lørdag 8. Mai varter Nordmøre Gatebilklubb igjen opp med treff på Lånkebanen. Regner med det blir som i fjor, med banekjøring, breidsladd og akskonkurranse. Muligheter for utstilling er det vel også. VACN må stille sterkt! Portene åpner sikkert i 9-tida og kjøringa starter rundt 10 ellerno... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2004 Hrmf.. Da er det også stortreff i Molde igjen.. Midtnorsk Gatebil-klubb har treff på parkeringsplassen til Glamox (schvæææær!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Vige Lørdag 8. Mai varter Nordmøre Gatebilklubb igjen opp med treff på Lånkebanen. Regner med det blir som i fjor, med banekjøring, breidsladd og akskonkurranse. Muligheter for utstilling er det vel også. VACN må stille sterkt! Portene åpner sikkert i 9-tida og kjøringa starter rundt 10 ellerno... VACN-trondheim stiller vel ikke værst? Jeg er iallefall på plass! *glede seg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2004 Morten: kommer med 1.6 turboen min å akse fra dæ æ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2004 Opprinnelig postet av Johan Erlend Dybvik Morten: kommer med 1.6 turboen min å akse fra dæ æ... You do that 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2004 Jeg kommer. Er vel tvilsomt at det blir noe banekjøring for min del dog. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2004 Vi glær oss... iallefall gjør æ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2004 Jeg kommer helt sikkert. Håper det blir finvær og masse bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2004 Må vel ta en tur og bruke opp "piggfri" dekkene... og bli solbrent:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2004 bare synd at bil (dvs tenningsmodul) streika 2 dager før da... Men, ny er på tur i ILPOST, så den har å komme til imorra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2004 Æ å nånn kamerate kjæm iværtfaill!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...