#1 Skrevet Juni 17, 2006 Hva er det som bestemmer om man skal få overboost egentlig? Når jeg trykker pedalen fort ned i gulvet, så får jeg overboost, men ikke alltid. Og vist jeg ligger på lavt turtall gasser på. f .eks 1500rpm i 5.gir. Når jeg da kommer ca til 3000rpm så kommer alltid overnboost`en. Men har hatt noen små dragrace i noen lyskryss. og det er ikke alltid jeg får overboost, merker den drar betydlig mer med overboost. Litt kjipt og bli frakjørt pga ikke overboost`en kommer Synes overboost alltid skulle ha vært på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2006 Overboost? *er jeg teit nå?* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2006 går normalt på 0.8bar... med overboost får du 1.1-1.2bar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2006 ah. Hehe, oki. Vel, kan ikke svare på spm ditt men ble ihvertfal litt klokere nuh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2006 Er vel noen kloke hoder her som kan svare på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2006 Vell. Du svarte vell egentlig på spørsmålet sjølv. Overboost-funksjonen er akuratt slik du beskreiv den. Kopler inn viss du klakker pedalen i bunn fra relativt lavt turtall. Henger inne i x-antall sekunder. Og kopler ut over eit bestemt turtal. Med litt prøving og feiling lærer ein seg fort korleis ein skal køyre for å utnytte den makimalt... Går jo å få den på gir etter gir, dersom ein girer rett. Men det enkleste er å chippe den vekk, og få stabilt trykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2006 Vell. Du svarte vell egentlig på spørsmålet sjølv.Overboost-funksjonen er akuratt slik du beskreiv den. Kopler inn viss du klakker pedalen i bunn fra relativt lavt turtall. Henger inne i x-antall sekunder. Og kopler ut over eit bestemt turtal. Med litt prøving og feiling lærer ein seg fort korleis ein skal køyre for å utnytte den makimalt... Går jo å få den på gir etter gir, dersom ein girer rett. Men det enkleste er å chippe den vekk, og få stabilt trykk. Må få inn en chip snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...