#1 Skrevet Juni 17, 2006 Her kan dere legge ut bilder etc fra VACN Nordvest 2006! Jeg begynner med to bilder av en Volkswagen Eos, en bil som vår lokale VAG-forhandler, Bilsentrum AS, stilte med på stand. Jeg kommer tilbake med mer bilder når jeg får litt tid på meg til å redigere etc... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2006 Takker for prisen eg fikk, og for et supert treff:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2006 mere bilder mere bilder!! Så ut som det var mye fint på treffet. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2006 flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2006 Flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 19, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 19, 2006 Til slutt noen bilder fra avsluttningen Gutta i hoppegropa En aldri så liten fotballkamp fikk vi også til: Eskild ble veldig fotogen utover kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 19, 2006 Hehe....steinbra....*angre på at skruing/søvn tok overhånd den kvelden* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 19, 2006 Skulle gjerne ha hatt sommerferie ei uke tidligere så jeg hadde kommet meg hjem til treffet jeg også..Havner vel i Kristiansund til helga nå, men det blir liksom ikke helt det samme.. Håper på neste år da Så ut som et bra treff i allefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 4, 2006 Eskild ble veldig fotogen utover kvelden Jeg bruker vanligvis ikke å sitte så godt fast på filmen...men jeg må si at jeg gjorde det denne kvelden Kommer flere bilder fra meg også...men må komme meg hjem fra sjøen først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...