Bremsene på jernet i min Golf V ?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, virker det som om bakbremsene mine går på jernet når jeg bremser ved sakte fart.

Noen som har opplevd lignende?

Er jo en kliss ny bil burde ikke være sånn da.

Har hatt den inne på rep på skolt i fredrikstad for de trodde det hadde havnet noe dritt inni der, og når jeg fikk den tilbake var den akkurat like ille hvis ikke verre.

Bilen har alltid vært sånn siden jeg hentet den

 

Skal det være sånn på nye biler? Har hatt både golf iv og bora men hørte ingenting der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt det samme problemet med min også av og til, da har det kommet stein mellom bremseskjoldet og skiva... en helvetes lyd: bh : , som visstnok mange har klagd på til folkevogn... Er jo ikke sikkert det er det samme:confused: , men det er i hvetfall hav jeg har å si om bremsene bak... (dytta ut skjoldet en halv cm rundt hele skiva jeg, løste i hvertfall problemet mittt...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også en skrapelyd når jeg bremser. Men det virker som det bare er når skivene er kalde.

Det er jo så mye rart med disse folkevognene, så jeg har slått meg til ro med at sånn er det bare......:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanelig med stein mellom skive og bremsesjold på de ja.. Har pirket ut noen derfra ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem på Touran`en min, fikk skifta klosser bak på garanti, ble bra da, men lyden kom tilbake etter noen uker igjen.

Fant aldri ut av det før jeg solgte bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har/hadde samme lyd i mine bakbremser også. Lyden kommer når bakbremsene ikke brukes skikkelig(typisk til/fra jobb eller bykjøring over tid) og forsvinner enklest ved å bruke de så de blir varme. Feks ved å kjøre nedover en lang dal og da gjerne med litt last.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller brekket?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.